Väsymys rapauttaa fyysisen kunnon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pläski, ikuisesti?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pläski, ikuisesti?

Vieras
Olen vuoden alusta asti lenkkeillyt säännöllisesti. Tarkoituksena pudottaa roima määrä kiloja, mutta yksin lenkkeily on myös ihanaa vastapainoa työpäivään :)

Olen muutamien viikkojen aikana nukkunut jostain syystä todella huonosti ja huomannut samalla, että jalka ei nouse yhtä reippaasti enää lenkillä. Tuntuu, ettei vaan jaksa ja jalat tuntuu lyijyltä. Voisiko johtua huonosti nukutuista öistä? Ihmetyttää vaan, kun pitkän tauon jälkeen lenkkeily maistui tosi hyvälle ja kerta kerralta jaksoin pidemmän matkan ja nopeammalla vauhdilla.
Nyt vaan ärsyttää kun ei jaksa :kieh:

Johtuu varmasti huonosta nukkumisesta. Se vaikuttaa tosi paljon yleiskuntoon. Lisäksi vähän nukkuminen lihottaa koska väsynyt tarvitsee enemmän energiaa jaksaakseen.

Kiloja ei luojan kiitos ole kuitenkaan tullut lisää. En vaan tiedä miten saisin yöuneni paremmaksi? Illalla nukahdan helposti ja olen tosi väsynyt, mutta uni on aika kevyttä ja aamuisin herään jo ennen kellon soittoa "vahtimaan" että kohta se soi :(

[QUOTE="Jeera";25868987]Lepäätkö riittävästi urakoinnin lisäksi? Ylikunto ei ole hyväksi.[/QUOTE]

Mä en ihan usko, että noin tunnin lenkkeily illassa vetää meikäläisen ylikuntoon :D

Yhteistyössä