Väsymys etelänmatkan jälkeen!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Uupunut matkaaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Uupunut matkaaja

Vieras
Kotiuduin torstaina etelästä. Matka kesti viikon, ja ilmat olivat loistavat. Mitään biletystä matka ei ollut, vaan 9-10 välillä iltaisin nukkumaan, ja aamulla seitsemältä ylös.Lasten ehdoilla mentiin. Nyt huomaan että olen aivan naatti ja uupunut. Olo on haluton, ja mikään ei huvita!Voisin vain nukkua ja nukkua, olo on kuin jyrän alle jääneellä. Ulos ei huvita lähteä lasten kanssa, ja päätä särkee :( Mielialakin nollassa :(

Mistäköhän johtuu että olo on nyt tällainen?!!!!!!!Onkohan tää joku välittäjäaine homma... kun siellä oli valoisaa ja aurinko paistoi, ja nyt taas paluu tänne pimeään...Vai mistä hemmetistä tää johtuu, huokaus......

Uupumusta löytyy aina etelän matkan jälkeen. Mennyt kyllä ohi pitkällä yöunella kotona, joten en kyllä osaa vastata tohon sun väsymykseen. Ja me valvotaan aina puolille öin ja noustaan aamusta.

Voi miten lohduttavaa kuulla että tätä on ollut muillakin! Olin jo tod. huolissani että mikä nyt oikein mättää..minä olin reissussa vielä ilman puolisoa. Eli yksin juoksin pari vuotiaan perässä, ja sit lisäksi murkkuikäinen.

Itse olen monesti ollut aikaeron takia pari pàivàà sekaisin (suurin aikaero oli 12 tuntia ja siihen tosi pitkà lentokoneessa istuminen) . Kyllà harmaa ilmakin saattaa vàsyttàà (jos suomessa on nyt semmoinen)

Me tultiin kolmisen viikkoa sitten etelästä ja todellakin aluksi väsytti ja rasitti olla kotona arjessa taas.
Oli niin ihanaa olla viikko keskellä kesää, nauttia perheestä ja olla täysin siivoamatta, kokkaamatta ja tuijottamatta kelloon.
Kyllä sitä taas palautuu pian ja osaa nauttia arjestakin.
Muakin kyllä väsytti hurjasti mutta voi olla juuri se kun oli yhtäkkiä taas niin pimeää,toisaalta loma oli niin aktiivinen että sekin saattoi olla syy.
Mene ja tiedä mutta uutta lomaa pitäisi alkaa pian varailemaan B)

Yhteistyössä