vastoinkäymisten viikko... potkitaan tägiä päähä-eiline..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tägi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tägi

Jäsen
19.04.2011
513
1
16
Tää viikko ei ole minua varten alkuunkaa. Ensin ne epäilee mulla vaikka ja mitä tautia,sit sairastu isäntä flunssaan,sit sairastu pentu flunssaan ja nyt mie. Ja sen lisäks eile sano pesukone riks raks poks ja viskan koneellisen vettä pitkin vessaa....:headwall:

Mistä mie nyt pesukoneeks hetkes repeen ja eikö nyt oikeesti ois vähempiki paska tälle viikolle riittäny.

Positiivista on se et sairaalalta tuli jo kutsut tutkimuksiin....Vieläkään en vaa tajua miks mun pitää mennä kirurgian polille,mut kaippa se selviää.

Aamuja vaa teillekki :)

Meillä muutto kesken, tavara tuntuu lisääntyvän keskenään kaapeissa (miksi helvetissä mä säilytän mainoksia ja ilmaisjakelulehtiä???), 2v purkaa tavaraa muuttolaatikoista sitämukaa kun pakkaan, vauva kontaa jalkojen juuresta juuri kun mulla on painava muuttolaatikko kädessä jne jne...
Ai niin ja niskalihas jumittu eilen. Ratkaisu lääkäriltä: lihasrelaksantti. Muuten hyvä, mutta nukahdan puolikkaastakin tabletista. Hyvää huomenta! :D

Meillä muutto kesken, tavara tuntuu lisääntyvän keskenään kaapeissa (miksi helvetissä mä säilytän mainoksia ja ilmaisjakelulehtiä???), 2v purkaa tavaraa muuttolaatikoista sitämukaa kun pakkaan, vauva kontaa jalkojen juuresta juuri kun mulla on painava muuttolaatikko kädessä jne jne...
Ai niin ja niskalihas jumittu eilen. Ratkaisu lääkäriltä: lihasrelaksantti. Muuten hyvä, mutta nukahdan puolikkaastakin tabletista. Hyvää huomenta! :D

Apua mie voin kuvitella mitä on muuttaa kahen pienen kans! :O Kauheesti tsemppiä muuttoon ja oisivat nyt ees kirjottanu sulle jotain toimivaa kipulääkettä. Ei oikein sovi noi relaksantit äiti-ihmisille :D Kun tosiaan ei voi nukahaa millo sattuu...

Yhteistyössä