A
ap.
Vieras
Pakko nyt vähän purkaa ja kysellä mielipiteitä... Eli minulla on 1 päiväkotia käyvä lapsi... Ei ole kokemusta kauheasti,lapsi aloitti hoidossa vuosi sitten... Sai heti tosi hyvän kaverin, ovat kuin paita ja peppu. Kysyin sitten äidiltään että pääseekö lapsi joskus meille leikkimään, oma lapseni sitä kovin toivoi ja uskaltauduin kysymyään 
Ja sopihan se, nyt on monta kertaa käynyt meillä leikkimässä ja ollut mukanamme lasten tapahtumissakin useamman kerran... Ei siinä mitään, on kivaa kun lapsella on ystävä. Mutta. On ruvennut vähän kyrsimään ettei sieltä tule koskaan vastakutsua!!
Mielestäni pitäisi mennä molemmin päin... Eikä aina niin että me hoidetaan ja siivotaan leikkien jäljet ym(lapset myös riehuvat paljon,eivät tod. vain leiki kiltisti lastenhuoneessa,minä leikitän heitä usein ja keksin tekemistä kun homma karkaa käsistä,,,) he vain tuovat lapsen meille/haemme hänet mukaamme ja sitten viettävät vähän laatuaikaa...
Toivottavasti en kuulostanut kauhean katkeralta
Rupesi vain tympimään kun tänään tuli viesti että pääseekös lapsi leikkimään MEILLE,tietenkin.... Oli onneksi muuta menoa. Mitä mieltä? Pitääkö vain itse kysellä... Tulee vain sellanen olo etteivät halua todellakaan,pääsevät näin helpommalla tietty.
Ja sopihan se, nyt on monta kertaa käynyt meillä leikkimässä ja ollut mukanamme lasten tapahtumissakin useamman kerran... Ei siinä mitään, on kivaa kun lapsella on ystävä. Mutta. On ruvennut vähän kyrsimään ettei sieltä tule koskaan vastakutsua!!
Toivottavasti en kuulostanut kauhean katkeralta