Vastausta kaivataan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nöppäri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nöppäri

Aktiivinen jäsen
06.07.2004
6 549
1
36
Mikä on virallinen nimitys sille härpäkkeelle mikä monessa autossa on takakontissa kiinni, eli esim jos sulla on Opel ja sitten siinä on se malli tekstillä kiinni, vaikka Astra, niin miksi sitä tekstihärpäkettä kutsutaan?

Onko se joku tekstikilpi, vai mikä hitto se on?

Ymmärsiköhän edes kukaan mitä haen.

Joo-o, mutta minä tervitsisin sellaisen tekstikyltin, mutta eri tekstillä.
Kyseistä tekstiä kyllä auotissa on, mutta kun ei hajuakaan mistä sellaista rupean metsästämään, kylttipainoista ei semmoista saa, eikä he tiedä mistä semmoisen voisi saada.

Hitto, nyt mä kekkasin kysäsenpä USA partsista, jospa siellä pojat tietäisivät jotakin vinkata.

Myykö jotkut Biltemat sellaisia? Kun eikö amispoitsujen autoissa ole vähän semmoisia wannabe-kylttejä, että olis kiva, kun mun autoni olisi sitä tai tätä, mutta kun ei oo, niin ainaskin siinä lukee, että tää on tosi kähee peli!

Joo, varmaan sieltäkin voisi löytyä, mutta ei varmasti tätä tekstiä.

Noo, näpäränä tyttönä soitin USA partsiin ja sieltä nyt selvittävät ihan mua varten mistä ko härpäkkeen voisin saada hommatuksi.

Siis jotakin hyötyä tästäkin, että on nainen jolla missio hoitaa isännälle pikku ylläri (vaikka on ihan itse moista kaivannut ja pyytänyt kertomaan jos jossakin silmiin osuu) joten nyt näpit pystyyn, että homma selviää tuota kautta :D

Yhteistyössä