Vastatkaa rehellisesti! Kaiveleeko teidän miehenne muniaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaivelijan vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tän yhteisen 13 vuoden aikana en ole kyllä kertaakaan nähnyt kaivelevan. Eikä mun teinipoikakaan kaivele, eikä tosin pienemmätkään. Mä en kyllä ees tajuu miks pitäs kaivella? Iho-ongelmien takia??? Tai hiostuksen?
En mä kyllä itekään kaivele.

[QUOTE="vieras";22688555]Eikä ole! Meillä ei kaivele mies eikä poika (ainakaan muiden nähden)[/QUOTE]

Se että ei näe, ei vielä meinaa sitä etteikö niin tekisi. Mun mies on tuuminu että kaikki sitä tekevät, kuka rauhassa ja kuka toisen läsnäollessa.

Tän yhteisen 13 vuoden aikana en ole kyllä kertaakaan nähnyt kaivelevan. Eikä mun teinipoikakaan kaivele, eikä tosin pienemmätkään. Mä en kyllä ees tajuu miks pitäs kaivella? Iho-ongelmien takia??? Tai hiostuksen?
En mä kyllä itekään kaivele.

Miksi pitää kaivella niin sille pitää osoittaa huomiota ja näyttää että kyllä sinäkin olet tärkeä vaikka sinut piiloon aina laitetaankin. Venyttely on tärkeää että pysyy kunnossa. Se on miehelle vähän kuin lemmikki mille pitää osoittaa huomiota.

Kyllä minun mieheni 'pelaa taskubiljardia' kuten hän sanooo ;D. Ja tosi hyvä että tekeekin niin. N. 2 vuotta sitten huomasi nimittäin pallissaan kumman patin kaivellessaan ja kivessyöpähän sieltä sitten löytyi. Nyt on kaikki OK, paitsi että taskubiljardia pelaa enää yhdellä pallolla ;D.
Joten kannustakaa ihmeessä miehiänne pelailemaan vehkeillään, niin oppivat tuntemaan ne ja huomaamaan heti jos jotain on vialla.

Yhteistyössä