Vastatkaa pliis: Onko mun kuppikoko B VAI C???

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja LoruLiisa:
:LOL: no mehän se varmasti osataan kertoa mikä Sinun kuppikoko on... :D
Mutta mistä ihmeestä sen voi tietää, jos käyttää kahta kuppikokoa? :eek: Ei kenellä muullakaan ole kahta kuppikokoa, joten miten mulla voi olla kaksi??

 
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Mä menisin liivikauppaan varmistumaan asiasta :D
Jep. Harvalla se koko pysyy samana, jos käy ammattilaisella mittauttamassa, vaikka onkin koko ikänsä ostanut sen kokoisia liivejä :D Minäkin menin melkein huvittuneena, mutta jouduin kyllä toteamaan että olin itse väärässä aluksi kokoni suhteen.
 
voi ei
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja LoruLiisa:
:LOL: no mehän se varmasti osataan kertoa mikä Sinun kuppikoko on... :D
Mutta mistä ihmeestä sen voi tietää, jos käyttää kahta kuppikokoa? :eek: Ei kenellä muullakaan ole kahta kuppikokoa, joten miten mulla voi olla kaksi??
Jos sulla on vaihteleva rintakoko tai eri kokoiset - vuorotellen molemmille oikeaa kokoa, heh
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja LoruLiisa:
:LOL: no mehän se varmasti osataan kertoa mikä Sinun kuppikoko on... :D
Mutta mistä ihmeestä sen voi tietää, jos käyttää kahta kuppikokoa? :eek: Ei kenellä muullakaan ole kahta kuppikokoa, joten miten mulla voi olla kaksi??
Tuskin sinullakaan oikeasti kahta on. Käy mittauttamassa! Voi tietysti olla, että jonkun paikan liivit ovat oudosti mitoitettuja, mutta aika erikoista silti. Kyllä se koko mitä itse kävin mitauttamassa on pitänyt kaikissa liikkeissä Suomessa ja ulkomaillakin paikkaansa.

muoks. ennen käytin myös useamman eri koon liivejä, mutta mikään niistä ei ollut se oikea. sit kun se oikea oli mitattu, kaikki sen koon on ostopaikasta riippumatta olleet hyviä. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja LoruLiisa:
:LOL: no mehän se varmasti osataan kertoa mikä Sinun kuppikoko on... :D
Mutta mistä ihmeestä sen voi tietää, jos käyttää kahta kuppikokoa? :eek: Ei kenellä muullakaan ole kahta kuppikokoa, joten miten mulla voi olla kaksi??
Mulla on neljä eri kuppikokoa!

Käytän seuraavia: 70B, 70C, 75A ja 75B; en tosin samasta merkistä ja mallista!


 
hei
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja LoruLiisa:
:LOL: no mehän se varmasti osataan kertoa mikä Sinun kuppikoko on... :D
Mutta mistä ihmeestä sen voi tietää, jos käyttää kahta kuppikokoa? :eek: Ei kenellä muullakaan ole kahta kuppikokoa, joten miten mulla voi olla kaksi??
Noh, aika monella nimenomaan on kaksi tai jopa kolmekin kuppikokoa. Nuo mainitsemasi koot, 80B ja 75C ovat niin sanottuja rinnakkaiskokoja. Hyvin monelle 80B:n käyttäjälle sopii todennäköisesti myös 75C.

Rinnakkaiskoko on siis joko 5cm ympärykseltään pienempi & yhtä kuppikokoa suurempi tai 5cm ympärykseltän suurempi ja yhtä kuppikokoa pienempi.
 
Kyy
Käy jossain asiantuntijan omaavassa liiviliikkeessä ja saatat jopa yllättyä kuppikoostasi! :D Mutta siis, mittaa rinnanympäryksesi rinnan alta niin tiedät mikä ympärysmitta on oikea. Sit vaan kokeileen kumpi kuppi on parempi, rinnat ei saa missään tapauksessa pursusta kuppien yli.

Siihen on myös laskukaava olemassa, mutta en muista sitä tähän hätään.
 
hei
Ja se ympärysmitta pitää sit mitata aika yllättävän tiukasti! Mä oli mielestäni mitannut tiukasti, mutta asiantuntijan käsiteelyssä lähti 5 cm rintaliivien ympärysmitasta pois. ;)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Käytän rintsikoissa kokoa 80B ja 75C eli kumpi noista on se mun kuppikoko: B vai C? Kumman vastaan kuppikookseni, jos joku kysyy?
Rinnakkais kokosi on tuo 75C
Oikea koko tuon 80B,jos se siis on se mitta minkä saat rinojesi alta.
 
No tuossa on varmaan vähän sama,kuin mulla kenkien kanssa.Mulla on tämmöset länttäskä jalat ja kaupan mitan mukkaan ne on 39 (pituuden mukkaan),mutta silti kenkien koot vaihtellee 39-41.Jos joku kyssyy,niin vastaan,että 39-41 :)
 

Yhteistyössä