Vastasyntyneen "unipuku" tai vastaava jolla ei pääse kynsimään itseään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tonttu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tonttu"

Vieras
Täälä täys tumpelo kyselee noista vastasyntyneiden vaatteista.
Elikkä millä nimellä voi netistä etsiä sellaista vaatetta missä hihat kääntyvät käsien yli, siis niin ettei vauva pääsis raapimaan itseään? Ei jotenkin nyt vain raksuta ollenkaan et mitä pitäis googleen pistää :D

Mitä noin muutenkaan kannattaa vastasyntyneelle hankkia? Olisi kesäkuussa syntyvä joten mitään talvikamppeita ei kai tarvi... Vai kuinka paksuja ja kuumia vaatteita vastasyntynyt tarvitsee?

Periaatteessa vastasyntynyt tarvitsee yhden vaatekerran enemmän päälle kuin aikuinen. Jos on bikini-ilmat, niin riittää ohut vaatetus.

Aika turhia nuo kääntyvähihaiset vaatteet on. Synnärillä niitä oli, lähinnä, että lämpö pysyy.Sen pienen hetken kun raapivat itseään, voi laittaa tumput tai sukat (pysyy paremmin kädessä kuin tumput) käsiin.

Minä taas olen ihan ehdottomasti noiden kääntyvien hihojen kannalla.
Tumput meillä revittiin käsistä. Mut toki niitä oli helpompi vaihtaa kuiviin ja puhtaisiin kuin paitaa. Silmä myös rähmi paljon, niin sai pestyä kunnolla ne tumput

Ei niillä taida mitään nimeä olla. Body tumpuilla tai body käännettävillä tumpuilla, sitä nuo kaupat näyttää sivuillaan käyttävän :) samalla kaavalla haalari tumpuilla jne...

On ollu mun mielestä kätevä jokaisen viiden lapsen kanssa, tumput tai sukat lensi kädestä jos ei vauvan niin isosisaruksen toimesta.

Tutalta löytyy bodyja sekä unihaalareita joissa käännettävät hihansuut. Samoin Prismoissa myytävän Ciraf-lastenvaatemerkin vaatteista joistain malleista löytyy ne käännettävät hihansuut koon 50-68 vaatteissa.

Yhteistyössä