vastasyntyneen nukkumispaikka

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja xcvbnm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
X

xcvbnm

Vieras
Tarvitseeko vauva välttämättä semmoisen pienen kopan, siis esim. äitiyspakkauksen laatikon nukkumispaikakseen? Itse ajattelin että onko ihan turhaa laittaa rahoja semmoisiin vuodevaatteisiin, jos nukkuu piankin pinnasängyssä.

Mihin vuodevaatteisiin? Eiköhän pinnasängyn aluslakana kaksinkerroin mene äitiyspakkauksen patjankin suojaksi. Peittoa ei pieni tartte, unipussi parempi. Laatikon verhous ei ole pakollista. Useat ihmiset ovat havainneet, että kohtuun tottunut pieni henkilö nukkuu paremmin pienessä kuin suuremmassa tilassa. Vauvoja toki on erilaisia. Itse otin vauvan mukaan laatikossa samaan huoneeseen, missä itse olin, jos moiseen oli tarvetta. Häkkisänkyä ei olisi viitsinyt mukana roudata.

Kyllä se pienempi sänky aluksi luo monesti turvallisuuden tunnetta paremmin ja vauva nukkuu levollisemmin. Itse jahkasin äp-laatikon ja wombi vauvanpesän välillä ja päädyin tohon laatikkoon kuten aiempien muksujen kanssa.

Samat petivaatteet käy kun pinniksessäkin ja se reunasuoja/lakana on vain kauneusjuttuja jos haluaa sen laittaa =)

Yhteistyössä