Vastaatteko uppo-outoihin numeroihin?

Etenkin, jos ette odotan puhelua esim: lääkäristä?
Mullon kyllä suoramyyntikielto, mutta nykyiseltään silti jos jonkinlaista kauppiasta on soittanut, mä en vastaa jos numero miusta outo, vaan painan "hiljaiselle" - oon sitä mieltä, et jos jollain jotain erityisen tärkeää laittaa viestin tai postia postilaatikkoon.

niinpä
mulla sama vika, siis jos en odota puhelua jostain niin en vastaa. Raivostuttavimpia on lehtimyyjät jolle sanoo suoraan ettei nyt ole aikaa eikä oikein kiinnostustakaan kuunnella/tilata, sama heppu soittaa seuraavana päivänä josko tänään kiinnostais...... huoh, en tahtois ilkeäkään olla, työtäänhän hänkin vain tekee...

Non compos mentis
Toki. Mistäs sitä koskaan tietää, jos vaikka lapselta loppunut akku ja soittaa kaverin puhelimesta? Tai soittavat vihdoin YK:sta, että pääsin heille töihin. :whistle:

Sitä paitsi, mikä on pahinta, mitä voisi tapahtua vs. parasta, mitä voisin puhelimesta kuulla?

Vastaan. Mulla ei ole kaikkien asiakkaiden numeroitakaan tallennettuna, ja jollain niistä voi olla todella hätä.

Sen lisäksi saatan vaikka missata minkä tahansa elämäni työtilaisuuden, jos en vastaa.

Puhelinmyyjille osaan kyllä sanoa ei.

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Toki. Mistäs sitä koskaan tietää, jos vaikka lapselta loppunut akku ja soittaa kaverin puhelimesta? Tai soittavat vihdoin YK:sta, että pääsin heille töihin. :whistle:
Tai pahimmassa tapauksessa jostain soitetaan ja kerrotaan esim. että joku läheinen on loukkaantunut/kuollut. :(

En aina vastaa. Ja mitä tulee siihen et niistä puhelinmyyjistä pääsee eroon niin en viimeks päässy, siis se ei vaan suostunut uskoon kun sanoin etten tilaa mitään, jatko vaan sitä tivaamista. Lopulta piti lyödä luuri korvaan kun se ei vaan suostunut uskoon millään :kieh:

Todellakin vastaan ja mä en ymmärrä näitä jotka ei vastaa,mitä se on pois..paikoiletko velkojia yms? Sieltä voi soittaa joku ja tarjota esim töitä tai ilmoittaa että joku on loukkaantunut. Tai jos joku on kattonu sen eniron mainoksen ni Roy voi soittaa et haluaa sut perijäkseen :D

Non compos mentis
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Tai pahimmassa tapauksessa jostain soitetaan ja kerrotaan esim. että joku läheinen on loukkaantunut/kuollut. :(
Joo, mulla on todella harvoin puhelin äänettömällä kotona. Jos joku yöllä soittaa, se on elintärkeä puhelu se (tai ulkomailta, tärkeä sekin). Tenttien, luentojen sekä kulttuuritapahtumien aikana laitan kyllä puhelin äänettömälle.

x
Jos en erityisesti odota puhelua jostain, niin monesti jää vastaamatta vieraasta numerosta tulevat puhelut. Syynä just noi ärsyttävät lehtimyyjät. Jos jollakulla on oikeaa asiaa, niin se voi sit jättää viestin mun vastaajaan.

Yhteistyössä