Muut mummut kalpenee ja Ainot lentää jaloista kun Sylvi vetäsee joulukortit esiin! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja juuei:Mä säästän kaiken. Mulla on itsellä iso-mummun lähettämä kortti tallessa, olen saanut sen yli 30 vuotta sitten, mummu oli yli 80-vuotias mutta lähetti silti kortin joka ikiselle suvun lapselle. Ihana on se! Ja nyt mä säästän näitä...
Ainakin mulla on paras kokoelma joulupostimerkkejä vanhainkodissa!
Niin no ei tuollasella voi kovin montaa tuttavaa edes olla, joka vähät välittää toisten vaivasta. dorka mikä dorkaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Koska ei niitä onneksi tulekaan kuin 2-3Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mikset ilmoita tuttavillesi, ettet halua kortteja?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Turhan tavaran inhoajaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Reilu...
Eipä ihmekään, että asumme 2 lapsen kanssa alle 80 neliössä tilavasti ja kaappitilaa ois vieläkin käytettävissä
Toista se on niillä jotka kaiken krääsän säilyttää.
No justAlkuperäinen kirjoittaja just:Niin no ei tuollasella voi kovin montaa tuttavaa edes olla, joka vähät välittää toisten vaivasta. dorka mikä dorkaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Koska ei niitä onneksi tulekaan kuin 2-3Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mikset ilmoita tuttavillesi, ettet halua kortteja?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Turhan tavaran inhoajaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Reilu...
Eipä ihmekään, että asumme 2 lapsen kanssa alle 80 neliössä tilavasti ja kaappitilaa ois vieläkin käytettävissä
lapsille voi tehdä niistä "palapelejä", leikkoa muutamaan osaan ja sekoittaa, jaksavat muutaman kerran etsiä kuvat kohdalleenAlkuperäinen kirjoittaja Juupa juu:Mä olen niin tyly että heitän ne roskiin.. Jos joulussa tulee noin 30 korttia, siihen päälle o tullut lasten synttärikortit, omat synttärikortit, kihla- ja hääkortit, onnea uuteen kotiin kortit ym ym nimpparikorttia niin en tod ala säilyttämään muuta kuin ne tärkeimmät kortit elämässäni... Sen verran kyllä kirpasee heittää niitä suoraan roskiin että annan ne lapsille leikkeihin ja sitte kun ne on taiteltu ja syöty niin heitän ne pois :saint:
(Sen lisäksi mä trokaan viskiä siellä... En todellakaan aio olla selvinpäin vanhainkodissa! ha!)Alkuperäinen kirjoittaja kanelisokeri77:Muut mummut kalpenee ja Ainot lentää jaloista kun Sylvi vetäsee joulukortit esiin! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja juuei:Mä säästän kaiken. Mulla on itsellä iso-mummun lähettämä kortti tallessa, olen saanut sen yli 30 vuotta sitten, mummu oli yli 80-vuotias mutta lähetti silti kortin joka ikiselle suvun lapselle. Ihana on se! Ja nyt mä säästän näitä...
No odotetaan pari joulua siihen vielä Nyt noi vajaa 1 ja vajaa 2-vuotiaat tekee niille mitä lystää :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Candide:lapsille voi tehdä niistä "palapelejä", leikkoa muutamaan osaan ja sekoittaa, jaksavat muutaman kerran etsiä kuvat kohdalleenAlkuperäinen kirjoittaja Juupa juu:Mä olen niin tyly että heitän ne roskiin.. Jos joulussa tulee noin 30 korttia, siihen päälle o tullut lasten synttärikortit, omat synttärikortit, kihla- ja hääkortit, onnea uuteen kotiin kortit ym ym nimpparikorttia niin en tod ala säilyttämään muuta kuin ne tärkeimmät kortit elämässäni... Sen verran kyllä kirpasee heittää niitä suoraan roskiin että annan ne lapsille leikkeihin ja sitte kun ne on taiteltu ja syöty niin heitän ne pois :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja juuei:(Sen lisäksi mä trokaan viskiä siellä... En todellakaan aio olla selvinpäin vanhainkodissa! ha!)Alkuperäinen kirjoittaja kanelisokeri77:Muut mummut kalpenee ja Ainot lentää jaloista kun Sylvi vetäsee joulukortit esiin! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja juuei:Mä säästän kaiken. Mulla on itsellä iso-mummun lähettämä kortti tallessa, olen saanut sen yli 30 vuotta sitten, mummu oli yli 80-vuotias mutta lähetti silti kortin joka ikiselle suvun lapselle. Ihana on se! Ja nyt mä säästän näitä...
En EDELLEENKÄÄN ymmärrä, että joku vertaa sinulle henkilökohtaisesti lähetettyjä joulukortteja johonkin aikakausilehtiin :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No just
Säilytä sä kuule vaikka ne vanhat Seiskatkin 10 vuoden ajalta, jos mielesi tekee
Mun kaveripiirissä kun ei ole tapana kortteja lähetellä. Ei olla muutenkaan sellaisia krääsäihmisiä, onneksi! Eipä ole muuten koskaan tullut edes keskustelua aiheesta "minne laitat joulukortit" enkä usko, että tuttavani ovat myöskään selvännäkijöitä :xmas:
Sä voit kuule olla siinä kunnossa, ettet edes tiedä mitä sana viski tarkoittaa.Alkuperäinen kirjoittaja juuei:(Sen lisäksi mä trokaan viskiä siellä... En todellakaan aio olla selvinpäin vanhainkodissa! ha!)
Kaikki kortit säästän. TIETENKIN!!Alkuperäinen kirjoittaja ???:Siis nyt vasta opin, että jotkut säilyttävät kortteja vuosikaudet. Ällistyttävää!
Olen iloinnut niistä saatuani ne, mutta joulun mentyä myös hyvän joulun toivotukset saavat mennä. En muutenkaan säilyttele mitään "muistojen laatikoita". Säilytättekö myös kaikki teille osoitetut onnittelu- yms kortit?
Mulle ei kyllä tuu niin turhaa lehteä ku seiska Sulle varmaan tulee. Mä en ymmärrä myöskään ihmisiä, jotka voi heittää kortit roskiin. mitä sit jos joku ystäväs kysyy sulta sitä korttia, jonkun syyn vuoksi. Esim. että pitää nähä millasen teki viime vuonna, niin sä sanot että se on roskiin heitetty. huh, en ymmärrä...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No justAlkuperäinen kirjoittaja just:Niin no ei tuollasella voi kovin montaa tuttavaa edes olla, joka vähät välittää toisten vaivasta. dorka mikä dorkaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Koska ei niitä onneksi tulekaan kuin 2-3Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mikset ilmoita tuttavillesi, ettet halua kortteja?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Turhan tavaran inhoajaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Reilu...
Säilytä sä kuule vaikka ne vanhat Seiskatkin 10 vuoden ajalta, jos mielesi tekee
Mun kaveripiirissä kun ei ole tapana kortteja lähetellä. Ei olla muutenkaan sellaisia krääsäihmisiä, onneksi! Eipä ole muuten koskaan tullut edes keskustelua aiheesta "minne laitat joulukortit" enkä usko, että tuttavani ovat myöskään selvännäkijöitä :xmas:
Tämä kuulostaa absurdiltaAlkuperäinen kirjoittaja just:Mulle ei kyllä tuu niin turhaa lehteä ku seiska Sulle varmaan tulee. Mä en ymmärrä myöskään ihmisiä, jotka voi heittää kortit roskiin. mitä sit jos joku ystäväs kysyy sulta sitä korttia, jonkun syyn vuoksi. Esim. että pitää nähä millasen teki viime vuonna, niin sä sanot että se on roskiin heitetty. huh, en ymmärrä...
No ihan tosi! Mitä jos noin käy? Kaikkihan voi tässäkin maalimassa olla mahollista. Ja mun mielestä mä en ole outo, vaan ennemminkin se on, joka pystyy heittää muiden lähettämät kortit roskiin, ihan kun niillä ei olis mitään tunnearvoa. Tuskin sellaset ihmiset edes tietää ja käsittää sanoja: tunne ja muistotAlkuperäinen kirjoittaja Candide:Tämä kuulostaa absurdiltaAlkuperäinen kirjoittaja just:Mulle ei kyllä tuu niin turhaa lehteä ku seiska Sulle varmaan tulee. Mä en ymmärrä myöskään ihmisiä, jotka voi heittää kortit roskiin. mitä sit jos joku ystäväs kysyy sulta sitä korttia, jonkun syyn vuoksi. Esim. että pitää nähä millasen teki viime vuonna, niin sä sanot että se on roskiin heitetty. huh, en ymmärrä...
Voisiko mitenkään ajatella, että on ihan tavallista, että tästäkin asiasta ihmiset ajattelevat eritavalla, olematta silti moukkia tai mitä kivoja nimityksiä tässäkin ketjussa on jo ollut? Minusta on kohtuutonta sanoa noin, kuten tuossa kirjoitat. Mutta en siltikään ala nimitellä sinua.Alkuperäinen kirjoittaja just:No ihan tosi! Mitä jos noin käy? Kaikkihan voi tässäkin maalimassa olla mahollista. Ja mun mielestä mä en ole outo, vaan ennemminkin se on, joka pystyy heittää muiden lähettämät kortit roskiin, ihan kun niillä ei olis mitään tunnearvoa. Tuskin sellaset ihmiset edes tietää ja käsittää sanoja: tunne ja muistot
No, ihan sama mulle oikeestaan heitätkö kortit roskiin vai en. Toivottavasti sinä et ainakaan ole joku minun tuttu, jolle aion huomenna lähettää itse tekemäni kortit. Eihän niiden tekemiseen mennytkään kuin 3 iltaa. 40 maksoi tarvikkeet ja kuvat piti isälläni teettää lapsestamme. Toivottavasti en sinulle lähetä. Yhtä hyvin olisin voinut olla tekemättä.Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Voisiko mitenkään ajatella, että on ihan tavallista, että tästäkin asiasta ihmiset ajattelevat eritavalla, olematta silti moukkia tai mitä kivoja nimityksiä tässäkin ketjussa on jo ollut? Minusta on kohtuutonta sanoa noin, kuten tuossa kirjoitat. Mutta en siltikään ala nimitellä sinua.Alkuperäinen kirjoittaja just:No ihan tosi! Mitä jos noin käy? Kaikkihan voi tässäkin maalimassa olla mahollista. Ja mun mielestä mä en ole outo, vaan ennemminkin se on, joka pystyy heittää muiden lähettämät kortit roskiin, ihan kun niillä ei olis mitään tunnearvoa. Tuskin sellaset ihmiset edes tietää ja käsittää sanoja: tunne ja muistot
Jos minulta kysyttäisiin, että millaisen kortin joku lähetti minulle viime vuonna, sanoisin, etten muista, eikä minulla ole sitä enää tallella. Saattaisi se just vielä joulun alla ollakin, kun yleensä käytän niitä viimevuotisia muistin tukena, että kenelle itse lähetän. En osaa kuvitella, että se olisi kovinkaan vakava asia.