vasenkätisistä tulee skitsofreenejä

  • Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
Nalletar
Me tiedän aika monta skitsofreniaa sairastavaa, mutta ei mulla nyt ainakaan mieleen tule yhtään vasenkätistä. Tai ei ainakaan kaikki ole, kyllä siihen olisi jo kiinnittänyt huomiota ;)
 
Nalletar
Mutta on se kiva, kun on löytynyt tuollanen selkokielinen syy ;) Meinaan siihen sairauteen on löydetty jo aikasta paljon eri selityksiä. Riippuu ihan minkä ammattikunnan edustajalta (hoitoalan) kysyy niin aina on eri selitys. Ja jos menee kysymään joltain lääkäriltä niin saa tunnin esitelmän aivojen rakenteesta siinä samalla. Ja sellasen mistä ei mitää ymmärrä. Tämä on hyvin selkeä...
 
SeSiii
Kohta kuolen jo ja olen vasuri ilman skitsofrenia mutta ainoa oikeakätinen serkkuni on oikeasti skitsofreniassa ja pärjää hyvin. Kirjoittaa, lukee ja saa hoitoa. Hoito hänen mielestä kuin vankilatuomio ilman kaltereita. Aika hyvin kuvattu mun mielestä. Älykäs poika oli hänkin ennen kuin sairastui. Vasurinoita olikin aina varma juttu jos oli punaset hiukset, roviolle vaan.
Ottaakaas mamit taas provot provoina ja terve järki käteen niin kuin saunassa synnyttäjilläkin oli. Se vasikka tulee sieltä kuitenkin jos on tullakseen kukaan ei jäänyt tulematta. Loppu onkin sitten vanhempien ongelma ;)
 
SeSiii
Kohta kuolen jo ja olen vasuri ilman skitsofrenia mutta ainoa oikeakätinen serkkuni on oikeasti skitsofreniassa ja pärjää hyvin. Kirjoittaa, lukee ja saa hoitoa. Hoito hänen mielestä kuin vankilatuomio ilman kaltereita. Aika hyvin kuvattu mun mielestä. Älykäs poika oli hänkin ennen kuin sairastui. Vasurinoita olikin aina varma juttu jos oli punaset hiukset, roviolle vaan.
Ottaakaas mamit taas provot provoina ja terve järki käteen niin kuin saunassa synnyttäjilläkin oli. Se vasikka tulee sieltä kuitenkin jos on tullakseen kukaan ei jäänyt tulematta. Loppu onkin sitten vanhempien ongelma ;)
 

Yhteistyössä