"Vasemmistosirkus Vantaan valtuustossa – kansanedustaja tyrmää ulosmarssin: ”Kun faktat eivät riitä, alkaa kyynelshow ja marttyyrileikki"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kaikki keinot käytössä ulosmarssista itkemiseen sananvapauden rajoittamiseksi.

Kyllähän siitä pitäisi lähteä, ettei jonkun muun eriävä mielipide aiheuta tuollaista tunteiden myräkkää. Jos se on vaikeaa, ei politiikka ehkä ole oikea ala kyseisille henkilöille.

Kyllähän siitä pitäisi lähteä, ettei jonkun muun eriävä mielipide aiheuta tuollaista tunteiden myräkkää. Jos se on vaikeaa, ei politiikka ehkä ole oikea ala kyseisille henkilöille.
Pitkän kokemuksen pohjalta Vantaan valtuusto valitsi ainoan oikean ja toimivan käytännön. Toimi hyvin ja istuntoa päästiin jatkamaan asiallisesti.
Sama konsti pätee myös tällä palstalla. Persuille pitää olla karski ja jämpti. Minulle on turha ryppyillä tällä palstalla. Annan kun ehdin kunnolla jäkättäjille satinkutia.

Pitkän kokemuksen pohjalta Vantaan valtuusto valitsi ainoan oikean ja toimivan käytännön. Toimi hyvin ja istuntoa päästiin jatkamaan asiallisesti.
Sama konsti pätee myös tällä palstalla. Persuille pitää olla karski ja jämpti. Minulle on turha ryppyillä tällä palstalla. Annan kun ehdin kunnolla jäkättäjille satinkutia.
Ei kannata pahoittaa mieltään niin kovasti muiden mielipiteistä. Ei kukaan välitä sinunkaan mielipiteistäsi tuon taivaallista:sneaky:

#15 Tuosta olen täysin samaa mieltä.
En aio vetää itseäni hirteen vaikka nimimerkki Palstapesu niin käski reilu vuosi sitten. Toivottavasti hän on jo saanut itsensä tasapainoon.

Yhteistyössä