Vasemmistolainen Saksa kieltää veitset, koska ma.mut...

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Lounas vesistön äärellä on perfekt!

Olen viime aikoina tehnyt kaffit pavuista, kun ostettiin sähköinen kahvimylly. Tulee maistuvat ja täyteläiset kahvit

Kurjaa, että rekkautuminen ei onnistu, mukavampihan se olisi jutella, kun huomaa, että S-S on kommentoinut tai tykännyt viestistäni
Jatkoa. Tiedätkö Kaffekaskin? Minä en tiennyt kun firman ruotsalaiskollegat puhuivat siitä. No he kutsuivat Stockholmin firmabileissä yläkertaan vähän muista sivummalle, ja voi rouvanjestas, kuinka se oli petollinen ”kahvi” 🤣🤣🤣

Tavallinen kaffe on ihan riittävä tällä kertaa 😊
 
Jatkoa. Tiedätkö Kaffekaskin? Minä en tiennyt kun firman ruotsalaiskollegat puhuivat siitä. No he kutsuivat Stockholmin firmabileissä yläkertaan vähän muista sivummalle, ja voi rouvanjestas, kuinka se oli petollinen ”kahvi”

Tavallinen kaffe on ihan riittävä tällä kertaa
Kaffekask on ihan uusi tuttavuus, Piti oikein googlettaa eli siis periaatteessa kahvi ja konjakki (tai joku muu viina). Kaikkea nuo ruotsalaiset keksivätkin :LOL:
 
vierailija
Kaffekask on ihan uusi tuttavuus, Piti oikein googlettaa eli siis periaatteessa kahvi ja konjakki (tai joku muu viina). Kaikkea nuo ruotsalaiset keksivätkin
No kai se on heidän oma juttunsa, ne laittoi ehtaa kirkasta Kossua tai vastaavaa sinne ja meitsi ei maistanut sitä, että on niin petollinen juoma. Ja sitten olin aika hiljaista poikaa aamuun asti 🤣

Ei ollut yhtään kivaa…
 
  • Haha
Reactions: Palstapesu

Yhteistyössä