vasektomista....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mami
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mami

Vieras
onko kenenkään perheellä kokemusta kun miehelle tehty vasektomia?Me ollaan mietitty miehen kanssa että kunhan tämä raskaus ohi,lapsia sitten jo 4,että mies menisi tkemään ko. toimenpiteen,mutta....kun eräälle ystävälleni tästä puhuin hän sanoi ettei missään tapauksees kannata,miehen hormoonit menevät jotenkin sekaisin ja saattaa alkaa miehellä 'heittää päässä' tietää kuulema parikin tapausta jossa mies alkanut 'sekoilla'

No mun miehelle tehty vasektomia, eikä se mitenkään ole seonnut. Samanlainen on kuin ennenkin. Ellei sekoomiseksi lasketa sitä, että varsinkin miehen aloitteesta meillä harrastetaan seksiä nyt aiempaa paljon useammin, kun ei tarvitse pelätä yllätyksiä.

Erittelikö ystäväsi tarkemmin tuota sanomistaan? Toisilla kun vaan on se asenne, että miehen ei pitäisi koskaan tuollaiseen operaatioon mennä, mies kun periaatteessa voi tulla isäksi vaikka yhdeksänkymppisenä.

Eiköhän ne sekoilut johdu ihan muusta kuin vasektomiasta. Ellei ole lääkäri operoinut yläpäässä alapään sijaan... Meillä ainakaan ei vasektomiasta ollut mitään ongelmaa: vähän mustelmaa jaa siinä kaikki. Eihän koko homma liity hormoneihin mitenkään!

Ei vasektomia vaikuta hormoonituotantoon ja se on fakta. Ei se ole mikään kastrointi.

Joku joka on herkkä, voi kehittää siitä steriiliydestään itselleen ongelman.

ok.kiva kuulla!!Ehti jo paniikinpoikaneniskeä kun meillä niin ongelmallista tuo ehkäisy kun miulle ei hormonia sisältävät ehkäsyt sovi...niin,eipä toi kamu mitenkään kummemmin selitelly näitä tietämiään tapauksia....kiitos vastanneille!

Ukko väittää, että tuo hikoilu on alkanut vasektomian jälkeen ja miekin uskon niin. Ei siis ennen hikoillut mainittavasti, mutta vasektomian jälkeen on hikoillut kuin pieni sika :/

Alkuperäinen kirjoittaja mami:
ok.kiva kuulla!!Ehti jo paniikinpoikaneniskeä kun meillä niin ongelmallista tuo ehkäisy kun miulle ei hormonia sisältävät ehkäsyt sovi...niin,eipä toi kamu mitenkään kummemmin selitelly näitä tietämiään tapauksia....kiitos vastanneille!

meillä kanssa mietinnässä tuo,koska minullekaan ei sovi hormonaalinen ehkäisy eikä piuhoja voida katkaista, koska nukutuksesta on minulle liian monta riskitekijää.. Mies vaan ei oikein haluaisi toimenpiteeseen. Hällä toiveena vielä se viides. Minulla ei, sillä minun fysiikkani ja varsinkaan pääni ei enää kestä yhtään lasta enään. Olemme siis pattitilanteessa. :-(

Yhteistyössä