VARTOOJA!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pelästynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pelästynyt

Vieras
Mitä ihmettä toi yks ketju tarkotti? siis lähteekö sun lapsi pois kotoonta kun vauva tulossa? :o
miten sä voit viedä lapses niin kauas itestäs? onko sulla jotain ongelmia ettet pysty lasta hoitamaan? miten sit pystyt vauvaa hoitamaan? :o
anteeks mut mä en vaan voi ymmärtää, eikähän mun varmaan tarttekaan...

Siis miten tää aihe voi edelleen kuohuttaa ja herättää kysymyksiä?!? Mua jo naurattaa tää juttu. Toki ihmettelen, että miksi vartooja tämän alunperin tuli kertomaan ja nyt sitten täti vielä mukana heh. Mun puolesta vartoojan pennun voi viedä vaikka Timbuktuun, jos siellä joku kiva täti on, joka sen huolii. En ymmärrä, miten tää voi herättää näin paljon kohua!

Alkuperäinen kirjoittaja !!!!!!!:
jos se halus löytää ymmärrystä teolleen tätä kautta? että joku tulis sanomaan että noinhan mäkin oisin tehny.
TURHA TOIVO!

En mä mitään ymmärrystä hae!!! Ajattelin vaan kertoa miten me nyt tehdään, mutta kuten on huomattu niin ei olis kannattanu!!! Mutta tehtyä ei nyt saa tekemättömäksi...
TURHA TOIVO on myös teille mitään yrittää sanoa, kun teille on vain se yksi ainoa tapa se oikea!!!

Mä sanoin jo alkuperäisessä ketjussa, että itse en moiseen pystyisi, mutta kun emme tiedä teidän taustoista ja elämästä sen enempää, niin voi olla teille oikea ratkaisu. Koitahan jaksella! :hug:

Ihan pienenä vinkkinä, sun kannattais varmaan nyt olla jo noteeraamatta tähän aiheeseen liittyviä kommentteja, jos haluat aiheen käsittelyn joskus loppuvan.
Hyvää joulua ja kaikkea hyvää!

Vieläkö tästä jauhetaan...kukin tekee tyylillään ja mahdolliset seuraukset sitten kantaa siitä itse...Mielipiteensä täällä saa sanoa ja sen minäkin teen...itse en tuohon pystyisi ja noin pieni lapsi ei tällä hetkellä pysty asioita käsittämään, mutta mitä sitten isompana ja aikuisiällä...Vaikka lähellä onkin aikuinen, joka rakastaa ja välittää, niin silti ne biologiset vanhemmat ovat ne, jotka ovat ne AIDOT vanhemmat. Adoptio-, sijoitus- yms. lapsille on viimeistään aikuisiässä se edessä, että miksi omat vanhemmat ovat päätyneet sellaiseen ratkaisuun.

Tsemppiä Vartoojalle ja toivotaan, että ratkaisusi on oikea etkä ole tehnyt sitä hetken mielijohteesta tms. huumassa...kurjempi juttu, jos tätä sitten joskus joudut katumaan...

Niinpä. Kyllä se voi lapsi aikuiseksi kasvettuaan olla katkera miks hänet on hyljätty. :(
"miksi mä en saanu elää oman äidin ja isin kanssa niinkun muutkin sisarukset?"
Toivottavasti ootte miettiny asiaa kymmenien vuosien päähänkin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tsemppiä Vartoojalle ja toivotaan, että ratkaisusi on oikea etkä ole tehnyt sitä hetken mielijohteesta tms. huumassa...kurjempi juttu, jos tätä sitten joskus joudut katumaan...

Tätä on niin helppo peesata!

Yhteistyössä