Vartalonmallista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Ummikko"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

"Ummikko"

Vieras
Jos mitat ovat 164cm, 54kg, ry 83cm, vyötärö 64cm, ja ly 88cm, niin mikä on vartalotyypille? Omenoilla vaatekoko pitäis olla siellä lähempänä 42, mulla kuitenkin kokoa 36, H-tyypeillä vyötärö menee samoja linjoja lantion kanssa, mulla tuota eroa kuitenkin yli 20cm, ja X-tyypille koen vyötärön olevan liian suuri. Kenellä olisi kokemusta, pitäisi uusia vaatekaappia niin, että sieltä löytyisi oikeastihyvin istuvia vaatteita päälle.

Päärynä taidat olla. Eli hallitsevaa sinussa on lantio, peppu ja pohkeet. Tiimalasissa rinnan ympärys olisi sama tai jopa isompi kuin päärynä vartalotyypissä.

Jos haluat häilyttää muotoja, hanki hyvin istuva jakku tai pikkutakki. Ja jos haluat alapuolta pienemmäksi, suosi ilmavia mekkoja. Esim, Jennifer Lopezilla on päärynävartalo.

Ok. Eli mulla on sitten suht rauhallinen päärynämalli. Peppu on kyllä muhkea ja pyöreä ja reittiä löytyy joten tuo kuulostaa kyllä mahdolliselta. Rinnoista katosi hyvin paljon tavaraa 2,5vuoden imetyksen aikana. Joten X on muuttunut päärynämalli... :D

Yhteistyössä