Varpajaisiin eväitä?j

Ootpas sinä kiltti vaimo kun varpajaisiinkin ruoat laitat? :LOL:
Minä ainakin annan ukkoni itse suunnitella omat tarjottavansa, sillä minä itse olen silloin vielä sairaalassa #&%£$!* revittynä... :(
Siinäpähän ostaa makkarat juomien oston ohessa!
:kieh:
 
Miksula
Meillä tuleva kummisetä järjesti varpajaiset ja ihan itse hän leipoi sinne pitsatkin :) Ei me itse olisi mitään edes järjestetty, mutta ihanat kummimiehet kavereineen kerääntyi (tässä vaiheessa siis meillä jo kaksi lasta eikä kummaltakaan juhlittu) "pääkummisedän" poikamiesboxiin. Nätistikin olivat ja ajoissa palasivat baarireissulta. Tulipa kyllä valittua niiin ihanat kummit :heart:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.07.2005 klo 17:04 Krista kirjoitti:
Ootpas sinä kiltti vaimo kun varpajaisiinkin ruoat laitat? :LOL:
Minä ainakin annan ukkoni itse suunnitella omat tarjottavansa, sillä minä itse olen silloin vielä sairaalassa #&%£$!* revittynä... :(
Siinäpähän ostaa makkarat juomien oston ohessa!
:kieh:
No sinäpä se et siis taida olla kovinkaan "kiltti". Kiitos vastauksestasi mutta vastaisuudessa jätä väliin tuollaiset kommentit..Mulla onkin niin ihana mies että mielelläni teen heille "eväitä" juhlia varten..Toisin taitaa olla sulla..Sääli. :LOL:
 
ihqui
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.07.2005 klo 17:04 Krista kirjoitti:
Ootpas sinä kiltti vaimo kun varpajaisiinkin ruoat laitat? :LOL:
Minä ainakin annan ukkoni itse suunnitella omat tarjottavansa, sillä minä itse olen silloin vielä sairaalassa #&%£$!* revittynä... :(
Siinäpähän ostaa makkarat juomien oston ohessa!
:kieh:
yhdyn edelliseen! mun mielestä varpajaiset on vaan yks tekosyy päästä ryyppäämään!!!! koskas me äidit sitte niitä varpajaisia saadaan viettää?? :\| mua ainakin v''''i kun mies tuli krapulassa seuraavana päivänä sairaalaan!! ei meinaan oo mitään mun lempi paikkoja! :( :(

ja viimitteeks mä oisin jotain evästä vielä niille miehille tehnyt! :LOL: :LOL: :LOL:
 
myy
Yhdyn kyllä edellisiin. Minulla on super ihana mies, mutta en silti ajatellut, että mun pitäis hänelle ja kavereilleen tehdä varpajaisiin eväät. Meillä ratkaisivat asian niin, että ostivat kotipizzat.. :attn:
 
Meillä mä tein jonkun makaronisalaatin vaan. Mies osti kaupasta makkaraa takassa grillattavaksi. Laitoin mukaan myös paistovalmiita patonkeja mutta ne tulivat kopassa takaisin ( "Ai perhana, näitäkin olis voinu paistaa!" oli kommentti kun kysyin asiasta). No jokatapauksessa ei nuo miehet nion taida välittää onko eväät itse tehtyjä vai kaupasta hankittuja; älä ota mitään stressiä! Kyl mun mielestä on ihan hauskaa että miehillä on edes joku tapa juhlia vaimonsa synnyttämää pienokaista!
 

Yhteistyössä