[QUOTE="Eee";23799631]Luettuani tätä ketjua olen tullut siihen tulokseen, että ilmeisesti on olemassa joukko miehiä, jotka eivät juuri välitä vaimostaan ja vauvastaan ja osoittavat sen juhlimalla varpajaisia örveltämällä kännissä ja tekemällä muita tyhmyyksiä, mutta herää kysymys, että miksi nämä naiset ovat sitten halunneet tehdä lapsen tuollaisen miehen kanssa?
Mun tuttavapiirissä ei oikeasti näinkään yksinkertainen asia kuin varpajaiset ole aiheuttanut ongelmia, kun mun mies ja tuttavien miehet on fiksuja ja osaavat käyttäytyä ja arvostavat perheitään. Sellainen mies on vaimonsa, lapsensa, isyytensä ja varpajaisensa ansainnut.[/QUOTE]
Todellakin peesi! Ilmeisesti suurimman osan miehet ei osaa käyttäytyä fiksusti, vaan painelevat vetämään perseet samantien olalle kun lapsi on syntynyt. Meillä mies on kaksi kertaa juhlinut varpajaisia, omassa kotonaan saunoen ja grillaillen kavereiden kanssa. Miksi olisin sen kieltänyt, varsinkin kun se tapahtui mun sairaalassaoloaikana? Meidän sairaalassa oli muuten 13 vuotta sitten vierailuaika klo 12-13 ja 17-19, ei se isä saanut siellä aikaansa muuten viettää. Perhehuoneista ei oltu kuultukaan. 4 vuotta myöhemmin oli hieman vapaammat ajat, muttei siellä isät silti saaneet kaiken päivää notkua, illasta puhumattakaan. Miksi olisin vetänyt herneet jos mies halusi juhlia kavereidensa kanssa?