K
Kippuravarvas
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Millainen on pojan käyttöohje, laatisikohan joku mulle miehen käyttöohjeen?![]()
Ei noille isoille pojille voi enään tehä..ovat ihan mahottomia
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Millainen on pojan käyttöohje, laatisikohan joku mulle miehen käyttöohjeen?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Mun pitäs olla jo nukkumassa..mutta kun tuo hammas..ja eväätkin on tekemättä ja pojan käyttöohje :snotty:
mikäs sun hampaassa.:hug:
Kelles käyttöohjetta väsäät? :saint:
Emmätiiä..kai siellä on reikä |O
Miehen sisko tulee huomenna poikaa vahtiin..kun joku menee töihin :x
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Pää , olkapää, peppuliini, polvet, varvas... :wave:
![]()
![]()
![]()
Moip!! :wave: Jokos anoppi tuli..![]()
ei vielä.
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Mun pitäs olla jo nukkumassa..mutta kun tuo hammas..ja eväätkin on tekemättä ja pojan käyttöohje :snotty:
auts.. :hug:
ai niin.. alkaako sulla huomenna se vanhainkotiduuni?
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Mun pitäs olla jo nukkumassa..mutta kun tuo hammas..ja eväätkin on tekemättä ja pojan käyttöohje :snotty:
auts.. :hug:
ai niin.. alkaako sulla huomenna se vanhainkotiduuni?
Joo...yök![]()
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:mulla on uus kännykkä... en ihan vielä haldaa käyttöä.. lähetän koko ajan kaikille tyhiä viestejä!! :saint:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:mulla on uus kännykkä... en ihan vielä haldaa käyttöä.. lähetän koko ajan kaikille tyhiä viestejä!! :saint:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:mulla on uus kännykkä... en ihan vielä haldaa käyttöä.. lähetän koko ajan kaikille tyhiä viestejä!! :saint:![]()
![]()
Plussa, pitkästä aikaa.Alkuperäinen kirjoittaja Plus4:Hei Kaikki! Terveisiä Emälän parista (nimimerkki "Varpaat Muusina")
Mitäs Teitille kuuluupi?
Alkuperäinen kirjoittaja Plus4:Hei Kaikki! Terveisiä Emälän parista (nimimerkki "Varpaat Muusina")
Mitäs Teitille kuuluupi?
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:mulla on uus kännykkä... en ihan vielä haldaa käyttöä.. lähetän koko ajan kaikille tyhiä viestejä!! :saint:![]()
Pyydä likka apuun
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:mulla on uus kännykkä... en ihan vielä haldaa käyttöä.. lähetän koko ajan kaikille tyhiä viestejä!! :saint:![]()
![]()
mulle kanssa kävi niin kun viimeksi vaihdoin kännykkää :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Plussa, pitkästä aikaa.Alkuperäinen kirjoittaja Plus4:Hei Kaikki! Terveisiä Emälän parista (nimimerkki "Varpaat Muusina")
Mitäs Teitille kuuluupi?Ihana nähdä sua. :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Plus4:Hei Kaikki! Terveisiä Emälän parista (nimimerkki "Varpaat Muusina")
Mitäs Teitille kuuluupi?
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja Plus4:Hei Kaikki! Terveisiä Emälän parista (nimimerkki "Varpaat Muusina")
Mitäs Teitille kuuluupi?
Mukava nähä! :heart: Ookko nää tanssimassa ollunnna? :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Nyt meen..Kauniita unia kaikille tasapäisesti:wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Nyt meen..Kauniita unia kaikille tasapäisesti:wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja Plus4:Hei Kaikki! Terveisiä Emälän parista (nimimerkki "Varpaat Muusina")
Mitäs Teitille kuuluupi?
mä olen ainakin nauttinut kesästä =) ja varsin pitkin hampain menen töihin huomenna. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Plus4:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja Plus4:Hei Kaikki! Terveisiä Emälän parista (nimimerkki "Varpaat Muusina")
Mitäs Teitille kuuluupi?
Mukava nähä! :heart: Ookko nää tanssimassa ollunnna? :saint:
Ei ole tansseihin ehtinyt :saint:
Jostain kumman syystä näin touko-kesäkuun vaihteeseen tuppaa ohjelmata =)