Varpaasi imemistä

• Viestiketjun aloittaja Nainen kaipaako
  • Ensimmäinen viesti
Seija
heh, empä taida ;-))
Mulla on ihana karvainen muriseva mörökölli joka rakastaa ja palvoo mun varpaita.
Laittaa ihanasti kielen varpaiden väliin, imee niitä yksitellen, nuolee ja kuljettaa huuliaan jalkoja pitkin nilkkaan ja siitä säärtä pitkin hameen alle.

Female
Kyllä mun varpaita saa imeskellä ihan vapaasti jos se jollekin kiksejä tuottaa. Mulle asia on ihan uus, mutta kuka tietää, jospa se vaikka tuntuis minustakin kovinkin mukavalle. Mites laaja tää sun ""imeskelyreviirisi"" on eli missä asut?

Female
Ai mitäkö muuta haluaisin? Melkein mitä kivaa vaan! Kaikkea ihanaa, eroottista, kiimaista ja rietasta menoa, mutta ei mitään satuttamisia, ne jutut eivät ole mua varten.

Female
No joo, eipä musta ole kuulunut...syy siihen miksi lopetin kirjoittamisen on siinä, kun huomasin täällä Elleissä sun yhden aiemman viestiletjun, jossa ""mainostit"" antavasti naisille ""hierontaa"" pääkaupunkiseudulla...ja mä en oikein diggaa sellaista miestä, joka käy naisten luona oikein urakalla...olisin vain halunnut sellaisen oman ""salarakkaan""... voihan tietty olla että mä ymmärsin tuon sun ilmoituksesi täällä väärin, mutta aika ""ammattimaisen"" vaikutelman siitä kyllä kieltämättä sai. En tahdo loukata sua, jokainen taplaa tyylillään, mutta sanoin vain rehellisesti, mistä kiikasti...

Yhteistyössä