Varokaa koiranomistajat epämääräisiä koirahoitoloita!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja varoitus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

varoitus

Vieras
Tuli mieleeni tuosta pentutehtailu jutusta Iltalehdessä yksi surullinen tositarina pentutehtailusta.

Tästä on aikaa jo muutama vuosi. Vuokrasin omistamani ok-talon mielyttävän oloiselle vanhemmalle naiselle. Hän kertoi, että hänellä oli kaksi koiraa ja minulle se oli ok. Naine maksoi tunnollisesti vuokransa noin puoli vuotta. Tämän jälkeen vuokranmaksu loppui kuin seinään, eikä naiseen saanut enää mitään yhteyttä. Menin käymään asunnolla ja se oli ns. hylätty. Tavarat oli viety, mutta sotku jätetty jäljelle. Ja millainen sotku... Erityisesti saunaosasto oli järkyttävässä kunnossa. Siellä oli monen kymmenen sentin paksuinen kerros koiran ulostetta ja sanomalehtipapereita. Näky ja haju oli karmaiseva. Asunto jouduttiin ammattilaisten toimesta desifioimaan ja tekemmään hajunpoisto, mutta kauheinta minusta oli ajatus missä olosuhteissa eläimet olivat eläneet. Selvää oli myös jälkien perusteella, että koiria oli ollut enemmän kun kaksi. Lisää oli kuitenkin vielä tulossa...

Muutaman viikon kuluttua poliisi soitti minulle ja tiedusteli onko minulla tietoa tämän naisen olinpaikasta, kun viimeinen osoitetieto oli minun omistamaani asuntoon. Ilmeni, että nainen oli ilmoitellut paikallisissa lehdissä myyvänsä koiranpentuja ja pitävänsä koirahoitolaa. Joku oli sitten vienyt hänelle hoitoon kaksi koiraansa viikoksi hoitoon. Nainen oli tänä aikana häipynyt asunnosta nämä arvokkaat rotukoirat mukanaan ja kadonnut sitten kuin tuhka tuulee koirien kanssa. Vaikeaa ei ole arvata mihin tarkoitukseen koirat varastettiin. :(

kaikkea sitä kuulee?:O Varmasti on koirat viety pentutehtaaseen!
Siis miten voi olla mahdollista, ettei tuota naista löydä edes poliisit? Naisen nimi ja tuntomerkit lemmikkifoorumeille kiertämään?

Yhteistyössä