Hei,
Tämä lienee ohi foorumin aiheen, mutta lupasin Ikean asiakaspalvelulle, että varoitan heidän tuotteistaan muillekin potentiaalisille asiakkaille.
Koen tämän oikeaksi paikaksi varoittaa, sillä lapsiperheelliset tarvitsevat huonekaluja.
Ostimme vaimoni kanssa lauantaina 17.9.2011 n. klo 14-17 aikoihin Ikealta Brimnes merkkisen sängyn siinä toivossa, että tämä kestäisi edes sen 1-2 vuotta. Maksoimme sängystä meille ison rahan, 199 euroa, kokosimme sitä yhteensä n. 10 tuntia ja eilen illalla vihdoin saimme sen valmiiksi.
Illalla sitten, kun menimme nukkumaan, niin astuessani sänkyyn (ilmeisesti väärän kohtaan? Sängyissähän ei periaatteessa pitäisi olla kestämättömiä kohtia), risahti ja pohja tipahti ja ruuvit sinkoilivat, vaikka olemme seuranneet palapelin ohjeita perusteellisesti. Ilmoittaessani asiasta asiakaspalveluluun he luonnollisesti eivät suostuneet hyvittämään yhtään mitään, perus "pahoitteluni"-diipadaapat tuli. Syynä tietysti se, että emme olettaneet laadun olleen näin huonoa ja siksi hajonneen ensimmäisen käyttökerran alussa joten heitimme kuitin pois. Eivät suostuneet hyvittmään tuotetta, vaikka olisimme olleet valmiita ottamaan valokuvan pohjasta, jossa pitäisi olla leima, jonka avulla pystytään ajoittamaan tuote.
Varointakin kaikkia huonekaluja ostamaan aikovia välttämään Ikeaa. Laatu on todella huonoa, eikä se 199 euroa mikään pikkuraha tosiaan meille ollut varsinkin kun laskee mukaan menetetyn työajan (jonka arvo on 15,50 euroa/tunti kertaa 10 tuntia, yhteensä 155 euroa, jolloin sängyn kustannukset olivat meille 354 euroa hukkaan rahaa).
Tämä lienee ohi foorumin aiheen, mutta lupasin Ikean asiakaspalvelulle, että varoitan heidän tuotteistaan muillekin potentiaalisille asiakkaille.
Koen tämän oikeaksi paikaksi varoittaa, sillä lapsiperheelliset tarvitsevat huonekaluja.
Ostimme vaimoni kanssa lauantaina 17.9.2011 n. klo 14-17 aikoihin Ikealta Brimnes merkkisen sängyn siinä toivossa, että tämä kestäisi edes sen 1-2 vuotta. Maksoimme sängystä meille ison rahan, 199 euroa, kokosimme sitä yhteensä n. 10 tuntia ja eilen illalla vihdoin saimme sen valmiiksi.
Illalla sitten, kun menimme nukkumaan, niin astuessani sänkyyn (ilmeisesti väärän kohtaan? Sängyissähän ei periaatteessa pitäisi olla kestämättömiä kohtia), risahti ja pohja tipahti ja ruuvit sinkoilivat, vaikka olemme seuranneet palapelin ohjeita perusteellisesti. Ilmoittaessani asiasta asiakaspalveluluun he luonnollisesti eivät suostuneet hyvittämään yhtään mitään, perus "pahoitteluni"-diipadaapat tuli. Syynä tietysti se, että emme olettaneet laadun olleen näin huonoa ja siksi hajonneen ensimmäisen käyttökerran alussa joten heitimme kuitin pois. Eivät suostuneet hyvittmään tuotetta, vaikka olisimme olleet valmiita ottamaan valokuvan pohjasta, jossa pitäisi olla leima, jonka avulla pystytään ajoittamaan tuote.
Varointakin kaikkia huonekaluja ostamaan aikovia välttämään Ikeaa. Laatu on todella huonoa, eikä se 199 euroa mikään pikkuraha tosiaan meille ollut varsinkin kun laskee mukaan menetetyn työajan (jonka arvo on 15,50 euroa/tunti kertaa 10 tuntia, yhteensä 155 euroa, jolloin sängyn kustannukset olivat meille 354 euroa hukkaan rahaa).