Varokaa ihmiset OVV:ta!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huijattu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huijattu

Vieras
Me oltiin niin tyhmiä ettei varottu vaikka netissä varoitellaan siitä joka tuutissa :(
Ehdittiin asua pari kk kun tuli ilmoitus että häivyttävä parin viikon sisällä asunnosta, menossa ulosottoon asunto alta kun ei vuokranantaja ole maksanut laskujaan.
Takuusummaakaan ei saada takaisin kun ilmeisesti vuokranantaja ryypännyt sen...

Että tällaisia asuntoja välittää OVV!

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
kyllä tässä pitäisi olla laki teidän puolella. 6kk irtisanomisaika ja silleen, eikai häätöä voi saada ton takia.

Nokun menossa ulosottoon, ei tod. jäädä ihmettelemään että minnekä tästä joudutaan!
Pakataan kamat ja häivytään hyvän sään aikana.

Ap siis ilmeisesti alivuokralaisena? Silloin voi mennäkin noin. Voitte toki ottaa sinne ulosottomieheen ja isännöitsijään yhteyttä ja pyytää lisäaikaa muuttoon.

Vastaan toiminnastamme Kuopiossa. Joskus tulee eteen ongelmatilanteita, mutta aina ne selvitetään - tarvittaessa korvataan vaikka itse. Me neuvotaan asiakkaita eli ottakaa ihmeessä yhteyttä ensin meihin, jos asunto on meidän välittämä. Ja vaikka ei olisikaan silti autetaan. Olen yrittäjä Kuopiossa ja minut tavoittaa: ******** /Pirjo Reinikainen.

Moderaattori muokkasi viestiä.
Puhelinnumeriden julkaiseminen ei ole sallittua.

Muuhun en ota kantaa, mutta eihän se nyt ovv:n vika ole, nehän vaan välittää niitä asuntoja.

Ja ennen kuin nyt ihan mustamaalaamiseksi menee, niin kerrottakoon että asuttiin vuosi ovv:n kautta vuokratussa asunnossa, eikä ole mitään moitittavaa. ;)

Onkohan tämä kusettaminen OVV:n yleinen linjaus?

Porin OVV:n kanssa kirjoitetuissa vuokrasopimukseen oltiin laitettu väärä päivämäärä irtisanomispäiväksi. Väärän irtisanomispäivän vuoksi vuokralainen halusi lopettaa vuokrasopimuksen, mutta OVV:n virheen takia tämä tuli haukutuksi valehtelijaksi ja vuokralaiselta perittiin puolet vuokratakuusta.

Hienoa toimintaa. Tee itse virhe ja veloita asiakasta siitä.

OVV huijaa myös Joensuussa. Maksattaa asunnon etsijällä toimeksianto sopimuksen ja neuvoo vuokranantajaa keräämään vuokravakuuden itselleen, perusteena kämpän likaisuus tai mitä nyt sitten ikinä keksiikään.
Varokaa opiskelijat!

OVV huijaa myös Joensuussa. Maksattaa asunnon etsijällä toimeksianto sopimuksen ja neuvoo vuokranantajaa keräämään vuokravakuuden itselleen, perusteena kämpän likaisuus tai mitä nyt sitten ikinä keksiikään.
Varokaa opiskelijat!
Aivan paskanjauhantaa täällä OVV:stä! Itselläni oli toimeksianto Tampereella aikoinaan, ja todella hienon asunnon sitten sainkin sekä asiallisimman vuokranantajan, joka minulla on koskaan ollut. No, olenkin sitten asunut tässä jo 8 vuotta enkä lähde, ellei pakko tule.
Totta on kyllä se, että nuo asunnot, joita pystyy kuka vaan katsomaan netissä ja käymään OVV:n esittelyissä, ovat aivan käsittämättömiä lääviä - siksi juuri toimeksiannon teinkin.

Itselleni koko firma ei edes vastaa. Yhdestä kohteesta Oulussa laitettiin neljä yhteydenottoa ja pommitettiin tekstareilla. Kumma on jos ei kiinnosta edes vastata kyselijöille.

Asuin opiskeluaikanani parissa OVV:n välittämässä asunnossa ja hieman paskanmaku jäi suuhuni kyseisen puljun toiminnasta. Ajoi vain vuokranantajan etuja, vuokralaista polkien. Esim. ensimmäiseen asuntoon muuttaessani kusettivat minut ottamaan "opiskelijahintaisen" sähkösopimuksen kauttaan, joka todellisuudessa oli markkinahintojen korkeinta kastia. No, oma vika toisaalta, kun erehdyin, parikymppisenä nuorena sitä kriittistä ajattelukykyä ei niin ollut. Epäeettistä huijata nuorilta köyhiltä opiskelijoilta rahaa.

Jonkin aikaa asunnossa asusteltuani aloin sairastella ja lopulta sairastelun syyksi paljastui homevaurio asunnossa. OVV tietysti pesi kätensä koko sopasta, ei sieltä tultu edes katsomaan asuntoa (vuokranantaja asuin usean sadan kilometrin päässä eli hänkään ei tullut paikalle).

EI auttanut kuin muuttaa pois ja taas erehdyin vuokraamaan OVV:n kautta asunnon. Asunto oli erittäin hyvä (siksi varmaan paskafirma OVV:hen jälleen haksahdin) ja asuminen oli ongelmatonta. Mutta kun poismuuttohetki koetti alkoivat ongelmat. Vuokranantaja väitti minun laiminlyöneen muuttosiivouksen sekä vaurioittaneen lattiaa. Näistä vaati korvauksia siivouksesta 300e + lattian vaihdosta aiheutuneet kulut. OVV asettui täysin vuokranantajan puolelle. Loppusiivouksen olin tehnyt samalla huolellisuudella kuin kaikissa aiemmissa asunnoissani eikä kukaan ollut koskaan valittanut siivouksen tasosta. Eteisen lattiaan todella oli tullut _pientä_kulumaan n. 20cmx20cm kokoiselle aluelle normaalista eteisen käytöstä, mikä menee täysin luonnollisen kulumisen piikkiin, joka taas ei kuulu vuokralaisen vastuulle. Kyseisen kuluman takia vuokranantajat uhkasivat uusia koko lattian ja laittaa laskun minulle. Lopulta onnekseni päätyivät jättämään lattian silleensä, ehkä älysivät etteivät voi sillä syyllä kusettaa rahojani.

OVV kuitenkin pidätti takuuvuokran itsellään syynä siivouskulut. Minun olisi vielä pitänyt olla kiitollinen, etteivät vuokranantajat tilanneet siivousta siivousfirmasta, lasku olisi silloin ollut tuplasti. Kun penäsin, että mikä asunnossa oli ollut siivouksen tarpeessa, OVV vastasi vain, että oli törkykunnossa ja todisteita eli kuvia voi tulla katsomaan toimistolta. Arvasivat pirut, että minä en toiselta puolelta Suomea lähde mitään kuvia katselemaan. Rahat meni ja paha mieli jäi. Kiertäkää OVV-kusetusfirma kaukaa!

Itse en viitsi edes kysyä asuntoa OVV:lta, koska nämä järkkäävät käytännössä jokaiseen tarjolla olevaan asuntoon ns. "yleisen" näytön jossa on pahimmillaan kymmenittäin porukkaa, jonka johdosta OVV:n asuntonäytöt ovat totaalista ajan haaskausta.

Jos asunnolle ei saa henkilökohtaista näyttöä sitä ei kannata edes vaivautua katsomaan.

Itse en viitsi edes kysyä asuntoa OVV:lta, koska nämä järkkäävät käytännössä jokaiseen tarjolla olevaan asuntoon ns. "yleisen" näytön jossa on pahimmillaan kymmenittäin porukkaa, jonka johdosta OVV:n asuntonäytöt ovat totaalista ajan haaskausta.

Jos asunnolle ei saa henkilökohtaista näyttöä sitä ei kannata edes vaivautua katsomaan.
Laitoin asuntoni ovv välitykseen koska ennen välitystoiminta toiminut hyvin.Tosin silloin välityspalkkion maksoi vuokralainen.
Nyt kun tämä on kääntynyt päälaelleen niin pitäähän sen näkyä jossainmäärin vuokrasopimuksen tekstissäkin. Esim vuoden vuokrasopimus.
Onhan ne vuokraasunnot siivottomia kun oma äiti ei ole enää korjaamassa jälkiä ja lika pinttyy synnyinsijoilleen.
Kun lian pyyhkii heti pois asunto pysyy siistinä ja asumiskelpoisena.

Me oltiin niin tyhmiä ettei varottu vaikka netissä varoitellaan siitä joka tuutissa
Ehdittiin asua pari kk kun tuli ilmoitus että häivyttävä parin viikon sisällä asunnosta, menossa ulosottoon asunto alta kun ei vuokranantaja ole maksanut laskujaan.
Takuusummaakaan ei saada takaisin kun ilmeisesti vuokranantaja ryypännyt sen...

Että tällaisia asuntoja välittää OVV!
Terve lähetä tuo juttu ovv asunnot Oy ,stä Google mapsin arvosteluun mukaan