Postiennakolla kauppaa
Sama täällä. Rahat maksoin tilille ja mitään ei oo tullut eikä enää vastaa viesteihin...Myy edelleen, ja huijasi minultakin rahat.
Mulle kävi samallailla tänään. Ootteko olleet yhteydessä poliisiin?Sama täällä. Rahat maksoin tilille ja mitään ei oo tullut eikä enää vastaa viesteihin...
Poliisilla käytiin ja jätettiin rikosilmoitus. Sanoivat että aika harvoin tälläisiä huijareita kiinni saadaan... Toivo silti elää.Mulle kävi samallailla tänään. Ootteko olleet yhteydessä poliisiin?
Aion huomenna soittaa ja kysyä miten tälläisessä tilanteessa edetään rikosilmoituksen kanssa.
Näitä on nyt sen verran monta että tää "muija" pitää saada kiinni teoistaan.
Myyjänä peukutan torin puolesta. Myin 50 e hintaista pakettia, ja kahdessa päivässä ehti ilmoituksella olla toistasataa katsojaa, ja sitten tehtiin kaupat yhden kanssa. Huutiksessa samaan aikaan samalla ilmoituksella vain 3 katsojaa. Torilla saa sitäpaitsi paremman hinnan tuotteesta kuin huutiksessa .Käyttäkää hyvät ihmiset oikeesti Huuto.netiä! Sieltä näette myyjän saaman palautteen eli saatte varmistusta siitä onko myyjä luotettava. Jos myyjällä ei ole vielä palautetta, kannattaa miettiä haluaako ostaa tuotetta muuta kuin noudolla ja käteismaksulla.
Lisäksi haluaisin varoittaa "Ostetaan" -ilmoitusten jättämisestä. Kokemukseni mukaan TODELLA USEIN huijarit selaavat näitä "Ostetaan" -ilmoituksia ja vastaavat niihin (se on huijareille paljon helpompi löytää huijattava, kun on jo ostaja valmiina). Jos haluatte ostaa jonkun tuotteen, niin kannattaa oikeasti ensin itse etsiä sitä tuotetta ja jos ei millään löydy, niin vasta sitten pistää se ostoilmoitus ja silloinkin luonnollisesti suosia noutoa ja käteismaksua noudon yhteydessä!
Eiköhän ne rahat ainakin ulosoton kautta oo takaisin saatavilla. Siis jos henkilö jää kiinni!!Snnä mitään syytettä pysty nostamaan. Sori vaan.
Ei muuten kovin usein muutenkaan rikosilmoituksilla mitään saa aikaan. Ei tuu rahoja takas saamaan. Suomessa saa huijarit huijata ties kuinka kauan ja senkään jälkeen harvoin häkki heilahtaa.
No ei ole -.-'Eiköhän ne rahat ainakin ulosoton kautta oo takaisin saatavilla. Siis jos henkilö jää kiinni!!
No kyllähän on.. Tottakai on jos henkilön henkilöllisyys selvillä!No ei ole -.-'
Kyllä rikosilmoitus kannattaa aina tehdä! Kyllä voi jäädä kiinni! Äkkiä rikosilmoitusta tekemään!!Minulta taas jäi paketti tulematta, vaikka sen jo maksoin.. Auttaako rikosilmoituksen tekeminen tai voiko huijari jäädä siitä kiinni ?
En koskaan myy postiennakolla. Siitä ei tule kuin kuluja myyjälle, jos ostaja jättää lunastamatta paketin.Mun poika myi tori.fissä mopon moottoria. Sanoi että nouti tai postiennakko. Ostaja ei nikotellut lainkaan kun postiennakkoa ehdotti. Miksi ette käytä postiennakkoa? Paras tapa.