Varmasti raskaana... vai olenko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mammaksikko?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mammaksikko?

Vieras
Ovulaatio oli luultavasti viime keskiviikkona (en testannut, kivusta ja limoista päättelin). Mies oli työmatkalla, tuli torstaina kotiin ja tottakai heti torstaina ja perjantaina piti peittoa heiluttaa. :)
Nyt olen lähes varma siitä, että hedelmöittyminen tapahtunut. Lämmöt ovat koko ajan vähintään 37 astetta (normaalisti 35,6), palelee, väsyttää ja välillä ollut todella etova olo. Eilen ja tänään on suussa maistunut metalli, tuli mieleen, että nielaisinko epähuomiossa ruokailuvälineetkin. ;) Vatsassa myös juilii ja alaselkään särkee.
Kuukautistenhan pitäisi tulla vasta ensi viikolla eli testejä olisi turha edes vielä tehdä.

Hehe, tiedetään, että tässä vaiheessa ei vielä voi oikeasti raskausoireita olla. Mutta saahan sitä edes kuvitella. :D

Voihan niitä olla. Itselläni oli moneenkin kertaan vastaavia oireita yrityksen aikana, välillä sain hailakan plussankin joka muuttui vuodoksi parin päivän sisään, eli kemialliseksi jäivät. Mutta siis, voipi olla ;)

Sulla ainakin on selvät oireet että voisit olla raskaana.
Mulla menossa kp 34, kuukautiset ovat tulleet kp 27-33 välillä joten en oikein vielä usko että oisin raskaana.
Ainoa oire on palelu. Edellisessä raskaudessa oli kaikki mahdolliset heti alusta asti. Nyt ei mitään muuta.

Minulla dpo 7 nyt ja ollut vaikka mitä oireita jo ja en kanssa uskalla testata. Kerran ollut aikaiseen oireet ja aikaisemmin oli oviskin ja silloin sain plussan jo 4.llä viikolla, mutta kanssa muuttui negaksi ja vuodoksi eli kemiallinen. Nyt vain malttia ja odotella jatkuuko oireet vai alkaako se vuoto jossain vaiheessa.
Peittojen heiluttelu on vain sanonta seksille ;) Meillä peitot heiluu ja jopa lentelee välillä...eli seksiä kyllä on siellä peittojen alla...

Minulla dpo 7 nyt ja ollut vaikka mitä oireita jo ja en kanssa uskalla testata. Kerran ollut aikaiseen oireet ja aikaisemmin oli oviskin ja silloin sain plussan jo 4.llä viikolla, mutta kanssa muuttui negaksi ja vuodoksi eli kemiallinen. Nyt vain malttia ja odotella jatkuuko oireet vai alkaako se vuoto jossain vaiheessa.
Peittojen heiluttelu on vain sanonta seksille ;) Meillä peitot heiluu ja jopa lentelee välillä...eli seksiä kyllä on siellä peittojen alla...

Eikä, ihanko oikeasti on sanonta seksille? Siis omg, kaikkea sitä saakin tietää, jos eilen oisin kuollut niin tätäkään en tietäisi... Eiku.

Minä taas en tykkää puhua seksin harrastamisesta, se kuulostaa jotenkin kylmältä ja tylsältä.
Meillä ne peitot heiluu juurikin siitä seksin harrastamisesta. :D
Toki ymmärrän, mikäli jonkun mielipide on se, ettei peittoja heiluttelemalla tulla raskaaksi: voihan tosiaan olla, että jotkut ottavat peittojen heiluttelun kirjaimellisesti. ;D

Yhteistyössä