Varmaan masennuksen poikasta ilmassa... Tai siis enemminkin olen maassa :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ruma läski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Ruma läski

Vieras
Paino ongelmia on ollu jo jonkin aikaa mitat on 167/78 ja kaikki räjähti käsiin 2päivää sitten ku mies sano että nyt tarttis tehdä jotain. takamus täynnä selluliittia ja painoa muutenkin ihan liikaa :ashamed:
Eilen alko ruoka tekemään pahaa ja ihan väkisin sain jotain kurkusta alas. Tuntuu jotenkin vastenmieliseltä syödä. Ja mies koitti korjailla sanojaan että kelpaan tällasenakin mutta kehnoin tuloksin joka sen sanasta kuuli kyllä ettei tarkottanu sanaakaan.. :(
Pelkään että se menee jonnekkin toisaalle kun oon tämmönen ja mun on PAKKO laihtua. Haluan sitä itsekkin kovasti mut jotenki tuntuu vaikeelta.

Tule kalorilaskuri.fi mukaan. Itselläkin samoja taipumuksia masennukseen ja sit inhottaa ylipaino. Olen tosin tuolla pudottanut jo 15kg. Eikä tosin ole miestä päästämässä sammakoita suustaan, mutta sitä tietää itsekkin olevansa iso.

Ei kellekkään voi sanoa sievästi, että "oot lihonu". Sitä ei vain voi sanoa sievästi.. Terveydellehän se on vaarallista.. Mulla on samoja taipumuksia kans ja pienikin vihje siihen, että oon liian läski niin vedän herneen nenään niin syvälle ettei se sieltä tule välttämättä koskaan kokonaan pois..

Lähde vaan liikkumaan niin kilot alkaa karista ihan itsestään. Mulla kanssa viime keväänä alkoi tuntua, että masentaa kun kiloja on jäänyt raskauksien jälkeen. Pikkuhiljaa tuntuu, että painokin alkaa tippumaan vaikka tosi hitaasti.

hei ap, mä olin ihan maassa kun ent työkaveri näki mut ja sanoi odotatko vauvaa???? no en odota, mitä ny vatsa on turvonnu hivenen.... laihis alkaaa mullakin. tsemppiä!

Täällä sama ongelma; olen vain paljon läskimpi kuin ap. Mitat 160/80....ei paljon naurata. Näen jo uniakin siitä, kuinka olen lihava ja häpeän itseäni. Yritän karttaa herkkuja, mutta sitten mies kantaa niitä kotiin ja en osaa olla syömättä.

Vajaa vuosi on synnytyksestä ja olen melkein 20 kiloa kevyempi kuin viimeisilläni, mutta vielä pitäisi ainakin toinen samanlainen satsi saada pois. Sitten vielä on lääkitys, joka nostaa painoa. Lääkityksen toivottavasti pystyn pian lopettamaan, joten toivottavasti vähän painokin laskisi samalla.

Käyn joka päivä vaunulenkillä, joskus kahdestikin. Ja en mielestäni kovin hirveästi syö (voi olla kuvitteluakin). Mies joskus leikillään vitsailee kiloistani, mutta en usko kovin tosissaan olevan, kun kerran niitä herkkuja mulle kotiin kantaa.

täällä teille vilkuttelee 165/91.
olo ei oo yhtään hyvä.
kuukauden oon kuntoillut ja paino lähtenyt laskuun. Hiljaa hyvä tulee.
Olen nyt päättänyt unohtaa kaikki pikadieetit ja etenen hitaasti kohti pysyvää tulosta.
Tsemppiä kaikille saman asian kanssa painiville!

Alkuperäinen kirjoittaja Ruma läski:
Paino ongelmia on ollu jo jonkin aikaa mitat on 167/78 ja kaikki räjähti käsiin 2päivää sitten ku mies sano että nyt tarttis tehdä jotain. takamus täynnä selluliittia ja painoa muutenkin ihan liikaa :ashamed:
Eilen alko ruoka tekemään pahaa ja ihan väkisin sain jotain kurkusta alas. Tuntuu jotenkin vastenmieliseltä syödä. Ja mies koitti korjailla sanojaan että kelpaan tällasenakin mutta kehnoin tuloksin joka sen sanasta kuuli kyllä ettei tarkottanu sanaakaan.. :(
Pelkään että se menee jonnekkin toisaalle kun oon tämmönen ja mun on PAKKO laihtua. Haluan sitä itsekkin kovasti mut jotenki tuntuu vaikeelta.

No, nyt kun ei ruoka maistu niin kuntosalille mars. Alkaa pian tuloksia näkyä kun kiinteydyt ja ruokakin alkaa maistamaan mutta hoikistut silmissä.
Ethän halua kilojen vuoksi menettää miestäsi?

!67/80 täällä ja tahtoisin liikkumaan. Mutta mä tarttisin ehkä jonkun ystävän mukaani joka painii saman asian kanssa ja joka on ihan yhtä rapakunnossa.

Yhteistyössä