Varmaan kohta selviää, että maddyn vanhemmat surmasivat sen...

• Viestiketjun aloittaja uskomatonta touhua...
  • Ensimmäinen viesti
A shadieeyah
Alkuperäinen kirjoittaja hattivatti lehmilaitumella:
mä olen koko ajan sanonut, että tää juttu haisee siihen suuntaan, että maddyn vanhemmilla on sormensa pelissä lapsen kuoleman kanssa. toki suuresti toivon, että olisin väärässä
juu sammaa aavistelin..
näin suoraan sanottuna, näyttävät perfektionisteilta sen vanhemmat.
Madde vaikka hiton kaunis tyttö olikin niin sillä oli silmässä se erikoiskuvio joka ei välttämättä täydellisten maailmaan mahdu. Ja sitten niillähän oli kaksoset (tyttö ja poika)niin mihin ne ois enempää lapsia "tarvinnu"(siis ns.ihanne mallissa että on tyttö ja poika).

äiti
Minäkin olen kokoajan jotenkin aavistellut, että näillä vanhemmilla on sormensa pelissä...jotenkin vain haisee tää juttu! Ne vanhemmat ovat niin oudon tyynen ja jopa iloisenkin oloisia olleet...hoh. Ja lisäksi se, että asia räjäytettiin kerrasta koko maailman tietoon, tuntuu (vaikka kamala tapaus onkin) liiottelulta ja ehkä jonkun peittelyltä, teennäistä ylireagointia kenties?

vieras
Tapaturmaisesti? Mitä tämä käytännössä tarkoittaa. Eikö tätä käytetä ainoastaan onnettomuuksien yhteydessä, vai käytetäänkö myös tappojen, murhien jne. yhteydessä myös. Tosin, ei tule kyllä nyt mieleen, että mikä voisi olla sellainen tapaturma/onnettomuus, jotta seinille lentäisi verta.

Minusta alun perinkin aivan uskomatonta että vanhemmat jättää sen ikäiset lapset keskenään nukkumaan hotellihuoneeseen. Onpa vaan aika uskomatonta et vasta nyt alkaa löytyä verijälkiä seinästä. Kyllähän se tyttöparka on varmaan kuollut, mutta saa nähdä kuka sen takana on...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tapaturmaisesti? Mitä tämä käytännössä tarkoittaa. Eikö tätä käytetä ainoastaan onnettomuuksien yhteydessä, vai käytetäänkö myös tappojen, murhien jne. yhteydessä myös. Tosin, ei tule kyllä nyt mieleen, että mikä voisi olla sellainen tapaturma/onnettomuus, jotta seinille lentäisi verta.
ja missä on sitten ruumis. ja jos olis kyse tapaturmasta, niin miksi se sitten on hävitetty johonkin, vai mitä tarkoittavat

Mä pohdein sitä, kun tuossa uutisessa kerrotaan, että lapsi ollut hotellihuoneessa kuolleena mahdollisesti 2 tuntia....

Niin, eikös ne vanhemmat käyneet siellä vähän väliä katsomassa???
Miten on mahdollista olla 2 tuntia kuolleena, aika harvakseen kävivät jos yli 2 tuntiä väliä :/

A shadieeyah
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma-78:
Minusta alun perinkin aivan uskomatonta että vanhemmat jättää sen ikäiset lapset keskenään nukkumaan hotellihuoneeseen. Onpa vaan aika uskomatonta et vasta nyt alkaa löytyä verijälkiä seinästä. Kyllähän se tyttöparka on varmaan kuollut, mutta saa nähdä kuka sen takana on...
siis csi:n tyyliin ne ns.näkymättömät mitä ei paljaalla silmällä näe vaan jäähän siitä kai jotakin jälkeä seinään vaikka yrittäis hinkata pois.

Alkuperäinen kirjoittaja SmaNi:
Mä pohdein sitä, kun tuossa uutisessa kerrotaan, että lapsi ollut hotellihuoneessa kuolleena mahdollisesti 2 tuntia....

Miten on mahdollista olla 2 tuntia kuolleena, aika harvakseen kävivät jos yli 2 tuntiä väliä :/
lehdissähän on tähän asti sanottu, että vanhlemmat kävi katsomassa lapsia puolen tunnin välein

Alkuperäinen kirjoittaja SmaNi:

Samaa mäki mietin, ku eivätkös ne ollu sanonu että puolen tunnin välein kävivät tarkistamassa..

vieras
Näyttäisi vaikuttavan todella oudolta, että ruumis on kaksi tuntia huoneessa (vanhemmat, jotka käyvät tarkistamassa kertomansa mukaan puolen tunnin välein) kaksoset jotka nukkuisivat, eivätkä herää kun huoneessa tapetaan joku, niin että veret lentää seinille.
Ja sitten joku vie yhtäkkiä ruumiin kahden tunnin kuluttua.

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma-78:
siis csi:n tyyliin ne ns.näkymättömät mitä ei paljaalla silmällä näe vaan jäähän siitä kai jotakin jälkeä seinään vaikka yrittäis hinkata pois.
Tiedän että niitä jälkiä jää vaikka paljaalla silmällä ei näkyiskään, mutta ihmettelinkin sitä että miten vasta nyt alettu seiniä tarkistaa, vai onko tarkoitus koko sieppausjutussa ollut se että poliisit hämääntyisivät.

vieraan sanomaa
Mulla tuli sama mieleen,vanhemmat tappaneet tytön ja syyttävät että tyttö olisi kidnapattu jotta heitä ei vaan epäiltäisi mistään. Mun mielestä tässä hommassa on ollut jotain mätää alusta asti,jotenkin nuo tytön vanhemmat ovat oleet tosi outoja...

Yhteistyössä