H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:nää on mun mielestä järkyttäviä, ku jotkut eläytyy noin, enkä kyllä usko et mikään huumori on takana![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:nää on mun mielestä järkyttäviä, ku jotkut eläytyy noin, enkä kyllä usko et mikään huumori on takana![]()
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:nää on mun mielestä järkyttäviä, ku jotkut eläytyy noin, enkä kyllä usko et mikään huumori on takana![]()
Olihan niissäkin ratikkaturman kukkasissakin kossisakki asialla. Joku tietty taas pilailee.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:nää on mun mielestä järkyttäviä, ku jotkut eläytyy noin, enkä kyllä usko et mikään huumori on takana![]()
Olihan niissäkin ratikkaturman kukkasissakin kossisakki asialla. Joku tietty taas pilailee.
Vaikka pilailis, niin kuitenkin aika salkkareille omistautunutta.
Alkuperäinen kirjoittaja pöh:Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Se olin minä.
Oliko tosielämän provo?
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Alkuperäinen kirjoittaja pöh:Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Se olin minä.
Oliko tosielämän provo?
Oh yes.