Varma plussa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hortensia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hortensia

Vieras
Heips!
Tästä asiasta on jo kirjoiteltu monenlaista mielipidettä, mutta kysyn vielä kuinka varma tulos on testattuna kp 29/26-29? Testi oli Acon 10, testasin jo kp27 haamun ja nyt kp29 aikalailla vahvan viivan, miehenkin mielestä. Oireita ei juurikaan ole ollut, voin pahoin pari päivää viikko ovulaation jälkeen ja nyt on masu turvoksissa ollut muutaman päivän sekä mensumaisia kipuja koko viikonlopun. Ja lämpöä olen mitannut vkonlopun ajan ja joka päiv on ollut 37,2 astetta. No onhan niitä sittenkin ollut jonkun verran :) Ei kai auta kuin odotella ja toivoa ihaninta. Kannattaakohan tehdä vielä apteekin testi ensi viikolla vai varaanko jo tk-ajan? Esikoista yritetään ja tuntuu uskomattomalle, että ekalla kerralla olisi onnistunut! <3 kaikille haaveilijoille.

Itse testasin samalla testillä, kun menkat oli myöhässä 4 pv.
Haalea plussa tuli, mutta näkyi kuitenkin selvästi.
Siitä testasin 2 päivän päästä ja edelleen haalea, muttei voinut erehtyä. Ja kolmannella kerralla (edellisestä 4 pv) tuli jo selvä.
Nyt viikkoja 6+6.

Mielestäni haalea on jo plussa, mutta kannattaa testata muutaman päivän päästä uudelleen :)

Onnea testaukseen :)

Fiona

Heippa! Testasin itse myöskin Aconin kympillä haalean plussan kp 30/31. Tein seuraavana päivänä uuden testin malttamattomuuksissani ja testin virheellisyyttä epäillessäni. Haalea viiva myös. Nyt rv 19+2, enkä uusinut testejä noiden kahden haalean jälkeen..

Kovasti onnea raskaudestasi! :)

Kiitos kaikille! :) Päässä vilisee tsiljardi asiaa ja alan jo järjestellä asioita, joita ei vielä pitäisi kovin edes miettiä. Ihmismieli on kummallinen, vaikka todella toivomme tätä junioria, koko ajan vakuuttelen itseäni hillitsemään iloani, ettei sitten sattuisi pahasti ongelmia kohdatessa. Täällä kun on ihmiset kokeneet kaikkea maan ja taivaan väliltä. Ehkäpä käyn vielä veritestissä varmuuden vuoksi:)

Yhteistyössä