Varkauden äidit ja odottajat

Laitanpa ihan oman pinon meille varkautelaisille mammoille, kun meitä tuntuu täällä melkoisesti pyörivän...

Lähinnä olisin kiinnostunut kuulemaan teiltä erilaisista harrastusmahdollisuuksista Varkaudessa. Siis sellaisista, mitä voisi harrastaa yhdessä vauvan kanssa. Tämä äiti on ainakin jo kyllästynyt kotona pyörimiseen ja pelkkään lenkkeilyyn. Vasta pari vuotta olen täällä asustellut ja kaupunki vielä melko vieras. Siksi pyytelen teiltä vinkkejä...
 
Me on käyty pojan kanssa puoli vuotiaasta perhekerhossa ja muskarissa jotka on kerran viikkoon. Ja kovasti ollaan tämä pari vuotta molemmat tykätty. =) Keväällä kävin muutaman kerran nuorten äitien tapaamisissa, siitä oli juttua Sinun Savossa muistaakseni sillon ja sieltä bongasin.. Mutta ne tapaamiset loppuivat kun ei ollut kävijöitä ja tapaamisten järjestäjällekkin tuli kaikkea muuta. Sitten meillä on pienellä kaveriporukalla sellaisia epävirallisia tapaamisia n. kerran viikkoon, kahvitellaan vuoron perään jokaisen kotona. Näitä mammatapaamisia on kai enemmänkin täällä, joku keväällä kerhossa kertoi netin kautta törmänneensä porukkaan jotka kerran viikkoon kokoontuivat abc:lle kahvittelemaan. En sitten tästä sen enempää tiedä.. :/ Tuolla vauvat.net sivulla kannattaa myös käydä keskustelupalstalla kurkkimassa, siellä on meitä varkautelaisia myös (onhan sivut vauvattaren kotisivut) ja sisko käy sitä kautta varkautelaisten tapaamisissa.

Ja ainahan sitä voisi uuden äiti-lapsi ringin perustaa tännekkin, vaikkapa näillä kaksplussan sivuilla surffaileville varkautelaisille. :D
 
Kiitti Tiuhtiainen :hug:

Toi muskari vois olla se meidän juttu joten sitä vois vaikka kokeilla. Laitan sulle vaikka sähköpostia ja kyselen sitä kautta vähän enemmän...

Onpa ollut aika laimea osanotto tähän pinoon... taitaa vielä varkauden mammat lomailla B)

Syksyä odotellessa...
 
Heips!

Minä en oikeastaan osaa pahemmin mitään lisäillä tuohon mitä Tiuhtiainen jo kertoili. Itsellä ei ole aikaa ollut käydä parin viime vuoden aikana oikein missään lapsen kanssa esim. noissa mammatapaamisissa kun opiskelen. Nyt kun tämä toinen lapsi syntyy olen ajatellut ainakin käydä muskarissa ja mahdollisesti myös perhekerhossa. =)
 
Nostellaanpas vähän jos muutkin huomaisi! B)

Olettekos muuten käyneet muksuinenne uimahallissa? Mitäpä tykkäätte? Me halleiltiin esikon kanssa ahkeraan syksystä kevääseen ja nyt kesällä tietysti jäänyt vähemmälle. ja kovasti tykätään. Kiva kun ei ole niin kauheasti poppoota ja kiva minusta se pienien allas. Jouun jälkeen varmaan jatketaan kunhan nyt vähän normaaleihin mittoihin ensin tän vauskin jäljiltä palailee niin kehtaa mennä. :p
 
Ja mitäpäs olisitte ihan oikeasti miletä uudesta mammaringistä jos saataisi porukkaa vähän enemmän kasaan? Puistoilua ja kahvittelua ja muuta mukavaa piristeeksi arkeen...!?!? Ja uusia tuttavuuksia niin muksuille kuin äideillekkin! :D
 
Hyppää hän pinkkaan mukaan :wave:

Mää en oo olleskaan käyny missään mammajutuissa täällä... Oon kans kuullu siitä ABC-ringistä, mutta musta tuntuu että se on aika sisäpiiri-juttu :snotty:

Esikoinen täytti viime viikolla 2 vuotta ja poika syntyi 4.6 :heart:
 
Meitähän alkais olla jo ihan kiva porukka, joten eiköhän rueta suunnittelemaan jotain tapaamista?? Vai millaista mammarinkiä olette ajatelleet?

Ideoita ja ajatuksia kehiin ja jos vielä joku varkautelainen näkee tän niin mukaan vaan :)
 
Pidetään vaan pino ylhäällä niin sattuu mahd. monen silmiin. :D

Hyvä juttu kun kiinnostuneita löytyy! Minulle ja poitsulle (ja sitten tälle kakkosellekkin kunhan syntyy) uudet tuttavat ovat ehdottomasti tervetulleita! =) Olisikos sitten minkälaisia ideoita? Kävisikö sillä tyylillä että vähän vuoronperään jokaisen kotona treffattaisi? Ja voihan sitä puistoilla näteillä ilmoilla ja kahvitella muuallakin välillä, mitä nyt mieleen tulee.. Ja onko esim. kerran viikkoon hyvä vai joka toinen? Minulla nyt 4 vkoa laskettuun, vielä saatettaisi ehtiä poitsun kanssa ehtiä, sitten voi muutamia viikkoja mennä ettei paljon liikuta näitä omia seiniä pidemmälle. :p
 
Kannattaisko meidän vielä jos hyviä ilmoja on niin tavata vaikka jossain leikkipuistossa ja kun ilmat viilenee niin siirryttäis sisätiloihin?
Ja mä kannatan ainakin joka viikko, että tavattais... käviskös alkuviikosta joku päivä? eiköhän vain ruveta päivää ja aikaa/paikkaa lyömään lukkoon, niin saadaa tapaaminen järjestettyä piakoin =) <br><br>
 
Mulle passaa myös vaikka kerran viikkoon ja vielä näin syksyllä säiden suosiessa puistossa. Tosin mullahan on tuota koulua päivät ja tytöllä tuo eskari. Mutta pääsen kyllä tapaamisiin omasta puolesta ja kiva olisi jos tapaamiset oisi sellaiseen aikaan että tyttökin pääsisi mukaan. Paikalla ei niin väliä ole kun päästään suht hyvin liikkumaan sinne minne pitää.
 
Meidän poitsu ei vielä niin puistoleikkeihin pääse osallistumaan, mut kyllähän se mukana kulkee rattaissa minne vaan :D Puisto siis meidänkin puolesta ok! Tiistaisin & perjantaisin alkuillasta on muita harrastuksia, joten ei mielellään tuolloin, muuten kalenterissa vapaata...
Joko ensi viikolla treffataan? :whistle:
 
Uppis
Juu mukaan tuun... mielelläni minäkin. Kiinnostuneena odotan missä kohdataan. En osaa ehdottaa... Liikennepuisto? Liikkumiseni on jo hivenen hankalaa mutta enköhän jotenkin taaperra paikalle...
 
Meillä on mies vuorotöissä, tekee kolmea vuoroa ja auto on käytössä ainakin silloin kun kotona on. Pyörällä hurauttaa töihin aika usein jos ei vaan vettä sada joten auto sillinkin niin päästään mekin liikkumaan hyvin. Ensi viikolla yöt joten auto on, joku aamu siinä mielessä paremmin kävisi kun avokki nukkuu niin on kuitenkin ton vilperin kanssa jonnekkin evakkoon lähdettävä täältä meluamasta niin saa nukutuksi. :D Meillä on tiistai-aamuisin aina se kerho ja to iltapvästä muskari, ne on ainuat kun ei meille passaa. Mutta siis melkeinpä sama treffaillaanko aamusta vai iltapäivästä, kuin vain muilla parempi! Kiva olisi että kat-ja:kin tyttönsä kanssa mukaan pääsisi... =)

Mitenkäs, lyödäänkö samalla joku tietty viikonpäivä ja yritetään joka viikko samana päivänä nähdä? Onkos muilla esim. messingeriä käytössä että voisi sitä kautta myös tulevaisuudessa jutskata ja sopia? Ja voidaanhan tietysti numeroita vaihtaa kun tavataan. *TÄÄLLÄ JO IHAN INTONA SUUNNITTELEE* :whistle:

Mutta ensi viikolla jo ehdottomasti törmätään että mekin mukaan vielä keretään paristi ja minustakin puistoilu hyvä idea jos vaan ilma sallii. :)
 
Meille myös kävis tuo maanantaiaamu loistavasti eikä sijainnilla niin väliä kun auto on käytössä.
Jäin vain miettimään et mahtaakohan Kat-ja päästä tyttönsä kanssa tuohon aikaan mukaan?!
Niin ja mun messengeriosoite on sannak82@luukku.com
 
Tuo maanatai on ihan ok. Onhan mulla sillon koulua mutta kun ei meillä tuolla koulussa läsnäolo pakkoa ole niin voin tulla tapaamiseen. Mulle kävisi parhaiten heti tuollon yheksältä. Tyttöä en kyllä mukaan saa kun se on eskarissä 8.30-12.30 mutta enköhän mä tän masuasukin kanssa paikalle pääse.
 

Yhteistyössä