Värjäättekö itse hiuksenne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen itse vaalentanutkin ihan tummasta asteittain, parikin kertaa. Nyt on musta, kk välein ois varmaan on laittaa. Pitää päättää mikä on se oikee väri niin ei hiukset kärsis kun vaalentelen.. :( Miten saada pysymään musta johtavana? Pitässkö ostaa Seppänen värinaamio jota laitetaan pari kertaa viikossa? Mulla oli sitä punasiin hiuksiin mutta se muutenkin valu se väri että en tiiä miten johtavana musta pysyisi. Tarkotus teetättää vaalennus kampaajalla tuon 4 kerran jos Seppänen tulee, heillä on hiuksille paremmat aineet.

Värjään itse. Pari kertaa olen värjännyt parturissa ja hintaan verrattuna en ole ollut tyytyväinen. Teininä värjäsin kerran kuussa, nykyään parikymppisenä olen värjännyt pari kertaa vuodessa. Viime vuosina vain kevyitä sävyttäviä värejä.

Aika harvoin nykyään värjään. Ehkä kerran parissa vuodessa. Joko vaan 6-8vkoa kestävällä värillä tai omaa ruskeeta hiusta tummemmaksi kestovärillä. Ennen vaalensin yms mut kyllästyin juurikasvun värjäämiseen :D :)

Olen aina värjännyt itse - yhden käden sormilla voi laskea kerrat, kun olen raatsinut antaa kampaajan värjätä. Nykyään kaikkien "kauhu-uutisten" jälkeen värjään vain, jos paikalla on joku toinen (joka voi hälyttää apua) vaikka tuotemerkki ja väri ovat samat vuodesta toiseen.

Aina värjään itse. Oma väri varmaan jotain keskiruskeaa. Värjään tummanruskeaksi pari kertaa vuodessa. Tosin olin just vuoden värjäämättä hiuksia. Pakko kyllä värjätä kun alkaa jo melkein harmaalta näyttää juuresta jos ei värjää.

Vuosia värjäsin itse mustalla, yöks. Sitten aloin käymään kampaajalla raidoittamassa jotta voisin kasvattaa oman vaalean nätisti takaisin. Viimeisimmän raidoituksen teki mies :P Nyt yli 2kk värjäämättä!

Värjään itse ja olen vaalea. Ostan erilaisia vaaleita sävyjä, välillä tummanvaaleaa ja välillä omaa väriä vaaleampaa sävyä. Mulla on pitkät hiukset, enkä raaski käydä kampaajalla, tulee niin iso hintaero kotivärjäykseen verrattuna.

Ennen värjäsin aina itse. Nykyään värjäyshommat hoitaa ystäväni, jolla on oma kampaamo. Värjään erivärisillä ruskeilla, punaisella... millon milläkin. Oma väri on tummanruskea, mutta alkoi harmaantua jo paljon alle 30-vuotiaana. Värjäys on nykyään vähän "pakko".

Värjään itse. Kerran kuussa vaalennan juuret (oma väri on tummahtavan likaisen harmaa) ja sitten laitan punaisen suoravärin kaikkialle hiuksiin. Suoraväriä laitan lisää yleensä noin viikon välein. Se kiinnittyy ainoastaan hiuksen pintaan, joten se kuluukin nopeasti pois.

Kaupan "punaisilla" kestovärillä ei tämän värisiin hiuksiin saa muuta kuin ruskeaa tai oranssihtavaa, jos kaikkein kirkkaimmalla punaisella värjää. Siksi suoravärit.

Yhteistyössä