Väriapua sisustukseen!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kyseessä eteinen, puolipaneelit tumman pähkinän väriset, samoin kalusteet tummaa pähkinää ja mustaa takorautaa. Minkä värinen seinä? Tekstiilit? Itse ajattelin viininpunaista, mutta menee varmaan liian tummaksi kun aika pieni eteinen kyseessä, tai keltaoranssia, mutta se ei ehkä ole ihan mun väri.

Joo peili on, missä tumman pähkinän väriset kehykset. Seinä on nyt valkoinen, joten kermanvaalea ei ihan hirveesti uutta ilmettä anna, ja lehdenvihreä ei myöskään oikein ole mun väri.

Siihenhän sopii vaikka mikä väri, noin kuvauksesi perusteella. Vedenvihree, siniharmaa, poltettu oranssi (maalaten sienellä töpötellen) tai vanha roosa?

Mä en välttämättä laittas mitään tummaa väriä, jollet tosiaan halua tosi tunnelmallista.

Alkuperäinen kirjoittaja helmi79:
Siihenhän sopii vaikka mikä väri, noin kuvauksesi perusteella. Vedenvihree, siniharmaa, poltettu oranssi (maalaten sienellä töpötellen) tai vanha roosa?
.

Jaa juu toi vanha roosa ja tumma puu on muuten aika hieno yhdistelmä. Ja sit siihen voi laittaa luonnonvalkosia tehosteita...
Meil oli edellisessä talossa eteinen poltettu oranssi ja ruokailuhuone vaaleenpunanen/roosa. Ne jotka sen osti ihastu siihen eteiseen ja ruokkikseen. Niillä oli oma eteinen pinkki.

Kiitos vastauksista ja vinkeistä. Aloin miettiä että olisko kauhean paha idea jos maalais tiilen/ruosteenpunaisella, ja vastakkaiselle seinälle (mikä on aika rikkonainen ja itse seinää vaan pieni pätkä) laittais tiilitapettia?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kiitos vastauksista ja vinkeistä. Aloin miettiä että olisko kauhean paha idea jos maalais tiilen/ruosteenpunaisella, ja vastakkaiselle seinälle (mikä on aika rikkonainen ja itse seinää vaan pieni pätkä) laittais tiilitapettia?

Tee se.

Kuulostaa äkkiseltään tosi tummalta ja pimeältä, mutta voi olla myös erittäin tunnelmallinen. Jos kyseessä eteinen joka ei aina oo täynnä takkeja yms. näkösällä niin sopii hyvin. toi tiilitapetti kuulosti hauskalta jos itse siitä tykkäät.