värianalyysi helppiä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kevät/kesä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kevät/kesä

Vieras
Mistä tietää onko värianalyysissa kevät vai kesä? Itselleni tehty joskus murrosikäisenä värianalyysi jossa tietokoneella katsottiin jotenkin mikä on. Otettiin hiustenväri,ihonväri ja silmienväri. Niin olin siinä joku sateenkaarikesä. Eli kylmä. Sitten olen nuorempana myös ollut tyylikurssilla ja siinä katsottiin kangaspaloja kasvojen eteen ja siinä olin kevät. Nyt mietin perusgarderobia ja että hankinko enempi kylmiä harmaan sävyjä vai beigejä ja kylmää pinkkiä vai lämmintä punaista ym.
Minulla on oljen väriset hiukset ja siniharmaat silmät ja iho kellertävä pisamilla. Pisamat punertavia ja rusketun normaalisti.

Niin pidän aika simppeli väreistä eli musta valkoinen harmaa höystettynä ruskealla ja punaisella ja tummansinisellä. Hiukset on tällä hetkellä lämpimän vaaleat raitoja. Kokeilin vaan kaupassa yhtä petroolinsinistä paitaa ja sopi minusta hyvin vaaleisiin väreihin. Onko se kesän värinen? Niin ja vaalea harmaa sopii hyvin. Kommentteja vielä...

Eli onko tuo tietokoneella tehty kesä analyysi ihan humpuukkia minulle. Harmi kun siinä tuli kätevät mallivärit sellaisessa nipussa. Taisi olla joku color me beautiful

[QUOTE="vieras";24345122]Mitä väliä. Kai sinä nyt peilistä näet sopiiko joku vaate sinulle.[/QUOTE]

Niin mitä väliä. Ehkei sulle mutta mulle. Pitikö tulla besserwisseilemään tähänkin ketjuun?

Alkuperäinen kirjoittaja kevät/kesä;24345454:
Niin mitä väliä. Ehkei sulle mutta mulle. Pitikö tulla besserwisseilemään tähänkin ketjuun?

No kyllä sen peilistä ihan oikeasti aika hyvin näkee. Väärä väri tekee äkkiä elottoman näköiseksi tai muuten haljuksi. Itse en ole koskaan testeissä käynyt, mutta tiedän ettei minulle sovi lainkaan musta tai kirkkaanpunainen.

Yhteistyössä