Varhasimmat viikot kun voi saada positiivisen tuloksen?

  • Viestiketjun aloittaja aaaapeee
  • Ensimmäinen viesti
Kyllä kolmannen ja neljännen puolessa välissä voi saada. Ei kyllä kannata sillon testailla vielä, mutta on mahdollista. Ainakin raskaustestien ohjeisen mukaan voi testata muutamaa päivää ennen menkkoja eli siis muutama päivä ennen neljättä viikkoa. Sillon pitäs kai olla joku tosi herkkä testi.
 
Kyllä kolmannen ja neljännen puolessa välissä voi saada. Ei kyllä kannata sillon testailla vielä, mutta on mahdollista. Ainakin raskaustestien ohjeisen mukaan voi testata muutamaa päivää ennen menkkoja eli siis muutama päivä ennen neljättä viikkoa. Sillon pitäs kai olla joku tosi herkkä testi.
Hedelmöityminen tapahtuu vasta kolmannen viikon puolivälissä ja kiinnittyminen siinä neljännen viikon alussa. Kolmannella viikolla ei ole mitään realistisia mahdollisuuksia saada positiivista r.testiä. Ellei kierto ole epänormaalin pitkä ja ovis outoon aikaan siitä johtuen.
 
[QUOTE="Vieras";27020947]Mä sain esikoisesta 2-3 päivää ennen kun menkkojen piti alkaa, eli mitä se nyt sitten on?
Oli pakko testata, kun olin pikkujouluihin lähdössä.[/QUOTE]

Normikierrolla (28pv) joku 3+4/5, eli neljännellä raskausviikolla.
 
aikaisin
Mä sain plussan jo kp 22 tai 23/28-30. Ihmettelin, että onko ovis sittenkin vasta niin myöhään, vaikka olin sen jo aiemmin tikuttanu. Sekä ovis- että raskaustesti näyttivät plussaa ja viiva vain vahvistui alan myötä. Nyt rv 40+2. Esikoisesta testasin vasta, kun kuukautiset viikon myöhässä.
 

Yhteistyössä