varhaoen lintu...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kolli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Elä Pekka viitti, heh..jos kirjotan niin Marilyn matkii mua.. ;)))
Taitaa olla feikki-Pekka nyt asialla..

Mut Pekalle, sille aidolle ja alkuperäiselle: mustat simmarit, aaah, tiukat? näkyykö veitikka hyvin? ;)

Niin mitä heinäkuussa? toivottavasti ei ainakaan sada lunta! ja jazzeil pitäs mennä ja yyteriin jos tarkenee..mites Pekan lomat rillaa kesällä?
Siis iso veitikka vaiko tiukat simmarit? ;)
..tumma tukka ,mustat simmarit, mmm!! täydellinen mies? :)

Nyt sitten saat toisen kerran, luulen että saan kyltymättömän 40+ Katin kanssa tehdä miellyttävän puhteen. Nyt sitten tosi paha: moniko kolli on päässyt testaan parhaat puolesi ;) mulla katteja 14...Auts tää oli paha ;)

Aika näyttää..hyvin oot laskenut, vai 14 - johan siinä kolli kuin kolli oppii..ainakin jos on ollu vanhempia misuja? (heh)
Alle 10 jää tällä nartulla..hyvä vaiko paha, hmm? Mut kukaan ei ole valittanut.. ;)

Näinkin. Mutta ei kaikista kerroista ole jäänyt paljoa käteen...mutta toki paljon kivaakin ja opettavaistakin aina. Kumppanien määrällä brassailu ja irtonumeroiden aktiivinen keräily ei ole mun juttu sinänsä. Ainakaan enää. Kasvua pääkopassa ? ;)

Lukemista, koiria, käsillä tekemistä ja liikuntaa - siis aina kun viitsin ja ehdin - on niitä laiskojakin aikoja..ja kun luen niin yleensä nukahdan, ainakin iltaisin.
Eikö Hesarin lukemisessa mene jo monta tuntii, siis su-Hesarin? :)

Yhteistyössä