varhaoen lintu...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kolli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Asia ei muuksi kummene...Haluaisitko tuntea pinkeän, sykkivän ja kestävän lihakseni sisälläsi...Haluaisitko että melkein pyörryt halusta...Haluaisitko nähdä treenatun kroppani alasti...Ja...

Eikö tunnukin taivaalliselta, kun hitaasti sinua silmiin katsoen työntelen kaluani ihanan märkään luolaasi..Pilke silmissä nautinnon aaltojen välissä hyväilet minua, miten kellään voi olla näin litteä vatsa...

Pilke silmissä ja välillä silmät suljettuina, nautin..(Pekkaseni, hiukan omakehu haiskahtaa, mutta uskon että olet litteävatsainen)..ja hyväilen upeeta kroppaasi kaikkialta..olen myyty..täysin hurmiossa, sekaisin himosta..haluan sua kolliseni..tuntuu taivaalliselta...

Turhaa en elvistele...Miten oletkaan täydellinen, keinutat lantiotasi, olemme yhtä,tuntuu niinniin hyvältä...Hellästi työnnät minut sinusta pois,nouset ja suukotat minua..Tulet syliini,ehdin nähdä miten kaluni painuu jonnekin pehmeään, tummat? pitkät/lyhyet? hiuksesi kutittavat olkapäätäni...

Olen sylissäsi kalu syvällä sisälläni, pyöritän peppua päälläsi..lihakseni imee lihastasi..tummat pitkät hiukseni kutittavat olkapäätäsi......
Huomenta Pekkaseni;)

Oon kuin tulessa oisin...Vain sinä olet,enää ei ole muuta..Tuoksusi, ihan kuin matkaa välillämme ei olisi koskaan ollutkaan..Näen miten paljon nautit voimakkaasta kovuudestani, pidän sinua hellästi sylissäni..Kuiskin korvaasi..

Yhteistyössä