Varhaisultra

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja meh*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

meh*

Vieras
Hei!

Olen menossa tuohon varhaisraskauden ultraan ihan lähipäivinä ja ajattelin kysäistä, miten teillä toimittiin. Olen nimittäin kuullut kahtalaista tietoa, että se siis tehdään joko sisäkautta taikka vatsan päältä. Millä perusteella se tehdään toista tai toista reittiä ja miten teillä? Oon sit kahdeksannella viikolla.

Kiitos, jos joku viitsii kertoa =)

Sisäkautta tehdään aina noilla viikoilla, koska sisältä päin pääsee anturilla lähemmäs kohdetta eli vatsan päältä ei näkyisi mitään.
Mulla oli mies mukana varhaisultrassa ja varoittelin etukäteen, että by the way, tulet varmaan olemaan tilanteessa jossa et ennen ole ollut.

Sisäkautta tekevät ultran, mutta minun tapauksessa se tehtiin vatsan päältä, koska kohtu oli niin kallellaan taakse päin, ettei saatu sisäkautta tarpeeksi selvää kuvaa. Lopulta vatsan päältäkään ei näkynyt kunnolla asukkia, joten sain uuden ajan ultraan sen takia. Silloin minulla oli rv11 ja toisella kerralla rv13 jälkimmäisellä nähtiin jo masun päältä mitä siellä masussa on.

Rakenneultra tehtiin vatsan päältä, silloin näkyvyys oli miljoona kertaa parempi jo!

Se kumman kautta ultrataan, riippuu ihan käytettävissä olevasta laitteistosta.
Joissakin laitteissa myös molemmat mahdollisuudet, ja sit riippuu myös mammasta ja vauvasta, mitä kautta sattuu parhaiten näkymään, jolloin voidaan valita tai ottaa kumpaakin kautta.

Yhteistyössä