Varhaisultra

Moikka!
Ekaa kertaa kirjottelen tänne, osaako kukaan kertoa positiivisia kokemuksia vastaavasta tilanteesta..
Itselläni oli pientä tiputtelu vuotoa ja ei mitään kipuja, ajattelin silti käydä yksityisellä varmuuden vuoksi kyselemässä onkohan kaikki hyvin ja pääsinkin saman tien ultraan (viikkoja oli 7+4) ja ultrassa näkyikin vaan pelkkä ruskuaispussi, ei alkiota :(
nyt ootellaan reilu viikko ja uus ultra mutta lääkäri lähtiessäni sanoi että kun on säännöliset kuukautiset niin ei oikeastaan ole muuta mahdollisuutta kuin tuulimuna tai kohdunulkopuolinen raskaus, mutta ootellaan nyt reilu viikko kuitenkin ennen lääkkeellistä tyhjennystä.. eli ei varmaan mitään toivoa siitä että seuraavassa ultrassa löytyisikin alkio?!
tätä vaavia oli niin kovin toivottu että pettymys on valtava.. ja tää odottelu inhottavaa..

Mullahan oli v.ultrassa pelkkä tyhjä pussi ja viikon päästä alkion syke näkyi. Mulla oli jostain syystä ovis siirtynyt --> kierto pidentyi joten en ollutkaan niin pitkällä kuin menkoista laskin. Varhaisultraan menin voimakkaiden oik.puoleisten kipujen takia, tarkistuttamaan lähinnä että alkio oikeassa paikassa.. Viikon odottelu on kyllä inhottava.

Hei!
Itse aikanaan menin varhaisultraan, koska raskaus oli kovin oireeton ja epäilin olenko ollenkaan raskaana. Viikkoja oli kk laskettuna 7+3. Tiesin vielä ovulaation, joten paljoa ei pitänyt kierron heittää. Mitään vuotoja ei mulla kyllä ollut. No, ultrassa näkyi vain ruskuaispussi, ei muuta. Gyne oli sitä mieltä,että tuulimuna, "ei teille tästä jatkuvaa raskautta millään saada". No, se oli torstai, seur maanantaina kontrollissa jumpsutti pieni sydän :heart: viikot vastasi 6+. Eli raskaus oli vain varhaisemmassa vaiheessa kuin luultiin, kuitenkin.....myöhemmin neuvolan ultrassa vahvistui että nuo kontrollin varhaisemmat viikot pitivät paikkansa ja laskettu aika siirtyi myöhemmäksi kuin mitä kk laskettuna olisi ollut. Nyt tuo rakas tuossa touhottaa, ikää 2v3kk :heart:
Eli tsemppiä, älä menetä toivoasi vielä!

ja jos muillakin on samanlaisia kokemuksia ni kertokaa ihmeessä.. saa kertoa myös niitä surullisempiakin tarinoita :/ kun se kuitenkin on tässä todennäkösempi vaihtoehto että on tuulimuna, vaikka tahon toivoa pitää yllä..

Yhteistyössä