Varhaisultra

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "asd"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"asd"

Vieras
Mulla rv 8+6 ja varhaisultra tänään.

Olenko oikeassa, jos oletan, että ultra tehdään alakautta? Pitääkö silloinkin olla virtsaa rakossa, kuten vatsan päältä ultrattaessa? Näköjään monenlaista mielipidettä löytyy netistä, mutta mikähän on totuus asiassa?

Alakautta tehdään, rakko tyhjänä. :) (käynyt siellä ööö-- monta kertaa ja noin tehty aina joka paikassa. :D)

(paitsi, että mulla ei kyllä ole koskaan tarvinnu missäkään ultrassa, jossa oon käynyt, olla rakko täynnä. On voinut olla ihan vahingossa, mutta ei tarkotuksella. :xmas: Ja ultrissa olen käynyt paaaaaaljoon.)

[QUOTE="asd";22229200]Ok, eli mä en siis ala tankata litrakaupalla vettä. Pitääkö juuri ennen ultraa käydä vessassa, eli onko virtsasta jotakin haittaa?[/QUOTE]

Voi olla. :) Siis se voi haitata näkymää. Mutta kyllähän se raskauden aikana ja varsinkin, kun jännittää, täyttyy erittäin helposti uudelleen, joten vaikka olisin käynytkin, on sitten saattanut varsinkin loppua kohti olla jo täysi. Ei ole tarvinnut mennä silti uudelleen (paitsi kerran, jolloin se haittasi sitten näkymää).

Yhteistyössä