Varhaisultra

Itse kävin Terveystalolla rv 7+3, silloin lääkäri veikkasi alkion olevan viikon nuorempi eli 6+3. Eikä selvää sykettä näkynyt, lääkäri totesi että hyvällä mielikuvituksella siinä sydän sykkii mutta saattaa olla myös "näytön värinää". Menin uudelleen varhaisultraan pari viikkoa myöhemmin kun viikkoja piti olla kasassa 8+1 ja siellähän se sydänkin sitten sykki :heart: Ja koko vastasi alkuperäistä eli otettiin "menetetty" viikko kiinni joten raskausviikkoja olikin kasassa 9+1 :) Mutta suosittelisin odottamaan ainakin viikon ennen kuin menet ultraan!
 
ultran mukaan viikkoja 6+2, eikä siellä sydän sykkinyt :'( pieni murhe on nyt mielessä. Lääkäri sanoi että yleensä tässä vaiheessa pitäisi jo sykkiä, mutta toisaalta taas ei. Viikon päästä uudestaan. Todella toivon että tästä tulis vauva. :)
 
Oon itkeny silmät päästäni :'( kauhee suru vaikka mitään "tuomiota" ei oo vielä annettu. Oon vaan tottunu epäonnistumaan, mun elämässä ei oo hetkeen ollu ku pelkkiä menetyksiä ja surua. Jotenkin kauheen vaikeeta ajatella positiivisesti ku vaan ajattelee että sitten pettyy kumminkin. Onneks, rintojen arkuus ainakin palas päivän mittään.. vaikka ei noi oireet mitään tarkota.
 

Yhteistyössä