Varhaisin lapsuusmuistosi?

• Viestiketjun aloittaja "haiku"
  • Ensimmäinen viesti
....
Mun ex ei muistanut alle 7 vuotiaana olemisesta yhtikäs mitään ja terapeutti sanoi sille, että traumaattinen lapsuus tai jotain niin kamalaa tapahtunut, että sulkee sen pois. Vanhemmat oli alkoholisteja.

Mä muistan tosi paljon ajalta kun olin 3v. Varhaisimpia muistoja lienee joskus reilu 2 vuotiaana.

Muistan, kun autoin isää pienellä lapiolla meidän mökin perustuksilla mökki on rakennettu n -73 tai -74. Meillä oli silloin mökillä pieni väliaikainen pikkumökki, sellainen 'yksiö' jossa asustelimme hirsimökin rakennusajan. Muistan miten sinne mökkiin tuli aina niitä jättimäisiä hevosmuurahaisia. :eek:
Oltiin Hangossa tädin mökillä ja minulle tuli keskellä yötä hirveä ripuli, muistan kun äiti pesi minut sellaisessa pesusoikossa jossa mahduin nippanappa istumaan, taisin olla alle 2v tuolloin.

mult leikattiin 2 vuotiaana kitarisat ja muistan hämärästi leikkaussalin (tai jonku sairaalasalin) ja maskin, sen muistan kuitenki hyvin ku jäätelöä sai sen jälkeen ja kylmää keittoa. Muistan kans et n 2-3 vuotiaana ollaa kävelty äitin kans sellasest vaneritunnelista kun oli tehty korjattavana olevan kerrostalon viereen kadulle (osaa selittää). Ja 3 vuotiaana kun olen hiekkalaatikolla ja siin reunalla on leppäkerttu ja joku opettaa mulle sen lennä lennä leppäkerttu laulun, en vaa muista et kuka. 2-3 vuotiaana kun istun sängylläni ja muuttomiehet vie tavaroita enkä mä antais viedä sitä sänkyä.

Yhteistyössä