Varhainen keskenmeno..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmm

Vieras
Voiko tosi varhaisesta keskenmenosta seurata jotain komplikaatioita?
Alle 5vko olin raskaana ja lauantaina alkoi vuoto. Vuoto on melko niukkaa, mutta olo mennyt aivan kamalaksi. Tuntuu et yläraajat puutuu ja rintaa ahdistaa/puristaa, pää aivan tokkurainen.

Hb oli 122 ja rr 122/82 eli aivan ok molemmat..

tässä mietin vaan et pitääkö lähtä 50km päähän päivystykseen käymään vielä tälle illalle.

Kokonaisuudessaan siis tosi väsynyt ja voimaton tämä olo :(

Ei kai vähäinen niskojen jumitus tätä kaikkea voi aiheuttaa??

niskojen ja hartioiden kipu/jäykkyys on yksi merkki/oire kohdun ulkoisesta raskaudesta, kannattaa kyllä soittaa päivystykseen ja kysyä sieltä mielipidettä/neuvoa...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
juu mulla oli sama 2 viikkoa sitte ja olo meni kyllä niin järkyks että ei tosikaan.lämpöö ja kaikkea oli viikon

tuntuu hassulta et näin kaamea olo ku viimeks ku meni kesken oli viikkoja melkeen 11 ja sillon oli se muutaman tunnin kipu ja tuska, mutta sit ei muuta..

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
juu mulla oli sama 2 viikkoa sitte ja olo meni kyllä niin järkyks että ei tosikaan.lämpöö ja kaikkea oli viikon

tuntuu hassulta et näin kaamea olo ku viimeks ku meni kesken oli viikkoja melkeen 11 ja sillon oli se muutaman tunnin kipu ja tuska, mutta sit ei muuta..

Juu mullakin ollu 2 tota ennen ja ei todellakaan ole ollu semmosta oloa.Juuri se parin tunnin kipu ja siinä se.Nyt oli jotain todella kaameaa se olotila.ei pystynyt mitään tekemään ja ihan hirvee vetämätön olo

Yhteistyössä