Varatut naiset parempia -sori vaan sinkut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja varattua mä metsästän, tahdon saada kybällä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

varattua mä metsästän, tahdon saada kybällä

Vieras
Aina ravintoloissa etsin varattuja naisia, tosin he käyvät yleensä kimppuun ensimmäisenä. Varatut antaa parasta seksiä ja ottaa pilluun, pyllyyn ja nieluun. Tiedän että ukot ei kotona saa samaa kyytiä koska kyllästymistään nämä naiset villeinä koittavat karkoittaa vieraalla. Toisin kuin sinkut, varatut naiset harvoin vaativat kumiakaan kun ovat kotona tottuneet seksiin ilman. Kaikissa asennoissa nautinnollisin ilmein antavat uuden jännityksessä. On sitä kiva lykkiä varattua naista.
Sinkut taas vaativat turhia ja pitkäaikaisia rituaaleja ennen kuin pillua annetaan, ja ovat niin itsenäisiä ja oikukkaita. Ei sitä kerta kaikkiaan jaksa kun varatulta saa heti, sen takiahan he ravintolassa metsästävät vierasta siementä.

Alkuperäinen kirjoittaja varattua mä metsästän:
Aina ravintoloissa etsin varattuja naisia, tosin he käyvät yleensä kimppuun ensimmäisenä. Varatut antaa parasta seksiä ja ottaa pilluun, pyllyyn ja nieluun. Tiedän että ukot ei kotona saa samaa kyytiä koska kyllästymistään nämä naiset villeinä koittavat karkoittaa vieraalla. Toisin kuin sinkut, varatut naiset harvoin vaativat kumiakaan kun ovat kotona tottuneet seksiin ilman. Kaikissa asennoissa nautinnollisin ilmein antavat uuden jännityksessä. On sitä kiva lykkiä varattua naista.
Sinkut taas vaativat turhia ja pitkäaikaisia rituaaleja ennen kuin pillua annetaan, ja ovat niin itsenäisiä ja oikukkaita. Ei sitä kerta kaikkiaan jaksa kun varatulta saa heti, sen takiahan he ravintolassa metsästävät vierasta siementä.
Tottahan tuo on.

En ole koskaan harrastanut yhden illan juttuja, enkä usko, että vaikka "sinkkuuntuisin", alkaisin sittenkään harrastaa. En ole myöskään koskaan pettänyt miestäni tämän 15 vuoden yhteisen taipaleemme varrella ja kotona molemmat saamme ja annamme monipuolista seksiä toisillemme. Yleensä en käykään baarissa ilman miestäni, kun jostain syystä typeriä miehiä saa hätistellä ympäriltä jatkuvasti, eivätkä he ymmärrä mitä tarkoitavat edes, että "kiitos ei, en halua sinun tarjoavan drinkkiä minulle ja kiitos ei, en tule istumaan sinun pöytääsi".

Yhteistyössä