Varatun naisen iskeminen

• Viestiketjun aloittaja Opiskelija
  • Ensimmäinen viesti
Opiskelija
Kuinka varatun naisen iskeminen onnistuisi? Tai pelkkä seksiseuran saanti häneltä. Tunnen nimittäin aivan järkyttävää seksuaalista vetoa häneen. Kyseinen neito opiskelee eri paikkakunnalla kuin poikaystävänsä ja siksi ovat viikot erillään. Hän on luonnollinen seurassani ja viihtyy hyvin, mutta kuitenkaan ei itse tee kovin monesti aloitetta tapaamiselle. Pukeutuu kuitenkin aina hyvin seurassani ja on kiinnostunut asioistani. Hän on lisäksi selvästi minua nuorempi ja olen ymmärtänyt ettei hän ole tyytyväinen poikaystävänsä ulkoiseen olemukseen. Luulen hänen haluavan kyllä, muttei uskalla myöntää sitä itselleen.

Onko kokemuksia? Kuinka hänen kanssaan tulisi toimia jos aikoo lähempää kontaktia saada? Juottaa känniin?

Toinen opiskelija
Känniin juottaminen saattaa olla ainoa ja paras vaihtoehto. Pitäisi kai luoda tilanne, jossa ei ole kavereita tai muita häiritsemässä. Sellaisen tilanteen luominen jo sinkulle saattaa olla baarissa aika hankalaa, saati varatulle. Tuskin mitään kahdenkeskistä juopotteluiltaa kannattaa mennä ehdottelemaan, silloin se viimeistään nauraa sinulle.

Han
Kuinka varatun naisen iskeminen onnistuisi? Tai pelkkä seksiseuran saanti häneltä. Tunnen nimittäin aivan järkyttävää seksuaalista vetoa häneen. Kyseinen neito opiskelee eri paikkakunnalla kuin poikaystävänsä ja siksi ovat viikot erillään. Hän on luonnollinen seurassani ja viihtyy hyvin, mutta kuitenkaan ei itse tee kovin monesti aloitetta tapaamiselle. Pukeutuu kuitenkin aina hyvin seurassani ja on kiinnostunut asioistani. Hän on lisäksi selvästi minua nuorempi ja olen ymmärtänyt ettei hän ole tyytyväinen poikaystävänsä ulkoiseen olemukseen. Luulen hänen haluavan kyllä, muttei uskalla myöntää sitä itselleen.

Onko kokemuksia? Kuinka hänen kanssaan tulisi toimia jos aikoo lähempää kontaktia saada? Juottaa känniin?
Miten vakavasti aiot hänet iskeä? Omaksi vai lainaksi? Tämä vaikuttaa keinoihin.

Viimeksi muokattu:
Puhu ihminen
Mitäs jos juttelisit hänen kanssaan. Kertoisit, että tunnet vetoa häneen ja kysyisit onko hän mahdollisesti kiinnostunut sinusta. Nainen voi olla kohtelias ja siksi olla kiinnostunut asioistasi mutta se ei välttämättä tarkoita, että hän olisi kiinnostunut sinusta silleen. Nainen ei välttämättä puhuessaan poikaystävästään vertaa häntä sinuun. Varatut tapaukset voivat joskus olla vaarallisia petikavereina. Joskus on parempi vain unelmoida, ettei saa korvilleen.

Yhteistyössä