varattuun ihastuminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "amber"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"amber"

Vieras
olenko nyt maailman pahin lunttu?
olen siis ihastunut varattuun mieheen, mutta mitään etenemisaikeita mulla ei ole. mies eikä hänen tyttöystävä tiedä minusta ja tunteistani mitään. yksipuolinen on tunne. tämä jää tähän. en varmaan koskaan saa kokea rakkautta. mikä minussa on vikana? :'(

ois esim se vika sussa ettet osaa olla rakastumatta varattuihin miehiin? ei tunteilleen mitään voi, mutta järkevä ihminen unohtaa aika helposti ihmisen jonka kanssa tulevaisuutta ei voi vain nähdä..saati sitten tuossa tilanteessa kun mieskään ei tunteistasi tiedä. FORGET!

no jos kerran muulloin ihastut ei-varattuihin, niin mikäs tässä sitten on ongelmana? Hautaat tämän ihastuksen ja siirryt seuraavaan. Miten tämä rakkaudetta jäämisen huokailu asiaan liittyy?

Paitsi että jos on oidipuskompleksi käsittelemättä, niin tuoltahan se tuntuu että minua ei kukaan tule koskaan rakastamaan.

Ja sitten käy niin, että se tunne näkyy ulospäinkin, ja kukaan ei uskalla rakastua ihmiseen joka ei näe itsessään mitään, mihin kukaan koskaan tulisi rakastumaan.

[QUOTE="amber";25325983]olenko nyt maailman pahin lunttu?
olen siis ihastunut varattuun mieheen, mutta mitään etenemisaikeita mulla ei ole. mies eikä hänen tyttöystävä tiedä minusta ja tunteistani mitään. yksipuolinen on tunne. tämä jää tähän. en varmaan koskaan saa kokea rakkautta. mikä minussa on vikana? :'([/QUOTE]

Tuskin mitään vikaa on, sellaista miksi et tulisi rakastetuksi. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja keittiöpsykologi;25326284:
no jos kerran muulloin ihastut ei-varattuihin, niin mikäs tässä sitten on ongelmana? Hautaat tämän ihastuksen ja siirryt seuraavaan. Miten tämä rakkaudetta jäämisen huokailu asiaan liittyy?

Paitsi että jos on oidipuskompleksi käsittelemättä, niin tuoltahan se tuntuu että minua ei kukaan tule koskaan rakastamaan.

Ja sitten käy niin, että se tunne näkyy ulospäinkin, ja kukaan ei uskalla rakastua ihmiseen joka ei näe itsessään mitään, mihin kukaan koskaan tulisi rakastumaan.

asia on juuri siinä, että olen ensimmäistä kertaa ihastunut. kaikki on uutta.