varattu mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yhteishuoltaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yhteishuoltaja

Vieras
Tapasin pari kuukautta sitten ihanan miehen ja heti alussa totesimme ,että olemme molemmat yhteishuoltajia.
Hän sanoi eronneensa teini-ikäisensä äidistä jo melkein kymmenen vuotta sitten. Olen tavannut lapsen jne, ja kaikki tuntui todella toimivalta.
Viimeaikoina tunteeni rupesivat todellakinleiskumaan tätä ihmisttä kohtaan ja olen elänyt elämäni onnellisimpia aikoja , kunnes... hän tunnusti minulle pari viikkoa sitten, että on vielä "seksisuhteessa" lastensa äidin kanssa, mutta ei ole koskaan rakastanut tätä jne...
Haluaisin niin nähdä tämän ihmisen taas pian kaikesta huolimatta, ei haittaa vaikka joutuisin jakamaan hänet, mutta onkohan minulla nyt mitään mahdollisuuksia hänen suhteensa?
Mielipiteet erittäin tervetulleita. :heart: :p :'( :x :ashamed: :(

älä usko tuohon ei ole ikinä rakastanut sitä naista,se on tyypillinen miesten lause jota he jakelevat toisille naisille,että he tuntisivat tekonsa oikeutetuksi.varmasti on sanonut,tiedän monta tapausta,toiselle syötetään toista ,toiselle aivan muuta.silmät auki naiset vaik olisitte kuin ihastuneita,koska juuri tuolloin olette pahiten hyönäytettävissä.

En ottaisi varattua, olisipa hän sitten vaikka miten ihana. Vaikeuksia, harmia tulee roppakaupalla. Minulla on ikäiseni ystävä (40-v.), joka harrastaa suhteita varattuihin miehiin, enkä tunne häntä kyynisempää ja katkerampaa, elämälleen negatiivisempaa ihmistä.
Vapaita miehiä on liikaakin.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.09.2004 klo 09:50 yhteishuoltaja kirjoitti:
Haluaisin niin nähdä tämän ihmisen taas pian kaikesta huolimatta, ei haittaa vaikka joutuisin jakamaan hänet, mutta onkohan minulla nyt mitään mahdollisuuksia hänen suhteensa?

Mua jäi ihan hirvittävästi häiritsemään tuo lause: vaikka joutuisin jakamaan hänet (tavallaan kuitenkin vastoin omaa tahtoasi) ja musta se kuulostaa melkoisen hälyyttävältä. Mä olen alkanut kahdesti suhteeseen varatun kanssa: ensimmäisen kohdalla olin valmis tekemään mitä tahansa ja sain nokilleni. Toisella kerralla olin viisaampi enkä itseäni miehen takia ruvennut uhraamaan vain selvät pelisäännöt oli alusta alkaen. Eli mä sanoisin näin: tuollaisella asenteella sulla on mahdollisuus kyllä: hetkeksi, ehkä jonkin sortin kynnysmatoksi. Mutta jos muutat ajatustapasi toisenlaiseksi, mahdollisutesi ovat paljon paremmat ja tulevaisuus valoisampi: joko hänen tai jonkun toisen kanssa.

\
Tapasin pari kuukautta sitten ihanan miehen ja heti alussa totesimme ,että olemme molemmat yhteishuoltajia.
Hän sanoi eronneensa teini-ikäisensä äidistä jo melkein kymmenen vuotta sitten. Olen tavannut lapsen jne, ja kaikki tuntui todella toimivalta.
Viimeaikoina tunteeni rupesivat todellakinleiskumaan tätä ihmisttä kohtaan ja olen elänyt elämäni onnellisimpia aikoja , kunnes... hän tunnusti minulle pari viikkoa sitten, että on vielä "seksisuhteessa" lastensa äidin kanssa, mutta ei ole koskaan rakastanut tätä jne...

Hmmm... Sinua ei siis haittaa, vaikka joutuisit jakamaan hänet? Tuosta voisin olettaa, että et halua miestä itsellesi vakavassa mielessä kumppaniksi, vaan muuten vain pitää hauskaa ja deittailla. Vai olisitko valmis jakamaan miehen, mikäli tosissanne alkaisitte seurustelemaan? Se, että mies heti alkuunsa valehteli suhteensa "ex-muijaansa" on kaikkea muuta kuin hyvä alku suhteelle. Itse en kyllä osaisi luottaa sellaiseen ollenkaan, enkä uskoisi seksisuhteen mahdollista loppumistakaan ja mistäpä sen oikeasti voisi tietää, jos mies kerran on alusta asti osannut siitä sujuvasti valehdella. Mutta siis jos et hae vakavempaa seurustelusuhdetta, niin mikäs siinä, en usko, että sinun mahdollisuutesi miehen pitämiseen ovat sen huonommat/paremmat kuin tähänkin asti. Siitä kyllä oikeasti varoittelisin, että ne vahvemmat tunteet syttyvät varsinkin naisilla hyvin helposti (niinkuin sulle on käynyt) ja haluaa suhteeltaan muutakin kuin hetken huumaa ja silloin on erittäin suuret mahdollisuudet polttaa tassunsa pahemman kerran.

\
Olet miehelle pelkkä seksisuhde,et muuta.Mies valehteli suhteestaan lapsensa äitiin koska haluaa kiksautella molempia.

mulle on viestitellyt yks varattu puoltuttu mies, naista en tunne, että jos "nähtäis". tiukasti oon linjan pitänyt että jätä se muijas ensin kokonaan niin voidaan tapailla. toisaalta järjellä ajateltuna (yleensähän näissä jutuissa ei ole järki mukana...) en haluaisi miestä joka pystyy jättämään noin vaan nykyisen avovaimonsa tai pettämään häntä, miksi ei tekisi sitä myös minulle.

Yhteistyössä