Varattu mies ja sen kamala vaimo?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neiti idiootti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Neiti idiootti

Vieras
Tilanne on siis se, että oon erittäin ihastunut työkaveriini, hän myöskin minuun. Jos haluaisin jutusta sen enempää, varmaankin saisin haluamani. Sille tielle en kuitenkaan ole ainakaan vielä halunnut lähteä.

Tuli vain mieleen näitä "menee taas hermo ukkooni" -aloituksia (joista suurin osa tietysti ihan aiheellisia) lukiessa, että jotenkin oletan tällä rakkauteni kohteella olevan kotona kaikesta kitisevä diivanpallero, joka ei ymmärrä, millaisen sen helmen on aikanaan saanut. Jos näin olisi, olisiko minulla sen enenpää oikeutta viedä toisen naisen mies? Tiedän, että tätä tapahtuu alvariinsa, en vain itse pidä itseäni sinä vittumaisena perheenrikkojana.

Kehukaa ja pussatkaa niitä ukkokultianne siis säännöllisesti, muuten ne lähtee jonkun nuoren ja kiltin päänsilittäjän matkaan. Ne juroimmatkin tapaukset yleensä haluaa puhua jostain sen kerran kun suunsa avaa, ja silloin kannattaa keskittyä kuuntelemiseen ja lisäkysymysten esittämiseen. Tätä kai halusin tällä aloituksellani sanoa, sen lisäksi otan mieluusti vastaan vinkkejä siitä, miten unohtaa ihastus jota näkee päivittäin? Uusi työ on jo hakusessa, sekin tökkii koska sittenhän en näe tätä työkaveriakaan..

Pyydä tutustua työkaverin vaimoon. Se jäähdyttää miehen pallit tehokkaasti. Ja alat aina juttelemaan niitten perhe-elämästä ja suuresta rakkaustarinasta.

Varattuihin ihastuneet tekevät sen virheen, että elävät niin kuin varatulla ei sitä toista puoliskoa olisikaan ja se lietsoo ihastunutta varattuakin harhoihin.

No mä en usko tuollaiseen soopaan että mies on kultapoju ja vaimo kotona joku hirmuvaltainen akka. Mistä olet sellaisen käsityksen saanut? Miehen puheista? Jospa se mies on kotona kuin mikäkin riivinrauta ja vaimo on lopen kyllästynyt siihen? Itse en varattuun koskisi pitkällä tikullakaan, jos joku varattu mua alkais ruinaamaan koska kotona "akka on niin kamala", niin ohjaisin selvittämään asiat akkansa kanssa ensin ja palaamaan asiaan sitten sinkkuna.

• Tykkää
Reactions: Kerpele
En usko, että kannattaa ryhtyä pelastavaksi prinsessaksi "kamalan" vaimon kynsissä olevalle miehelle. Luultavasti leimautuisit aika pahasti, vaikka mies yksin olisikin se, jolla valta päättää kenen kanssa on. Ja se vaimo saattaa olla miehelle kamala juurikin siksi, koska miehessä on enemmän huonoja puolia kuin yhteen kammariin mahtuu.

Viimeksi muokattu:
Kehukaa ja pussatkaa niitä ukkokultianne siis säännöllisesti, muuten ne lähtee jonkun nuoren ja kiltin päänsilittäjän matkaan. Ne juroimmatkin tapaukset yleensä haluaa puhua jostain sen kerran kun suunsa avaa, ja silloin kannattaa keskittyä kuuntelemiseen ja lisäkysymysten esittämiseen. Tätä kai halusin tällä aloituksellani sanoa.

Silloin jos joku alkaa oikein piirittää, niin oman pussailut ja kehumiset hälvenee. Eli on vähän kaksinaamaista sinulta tuollainen vaatimus, koska annat ihastuksellesi aikaa yllin kyllin, vaikkei pitäisi. Olisit vaan rehellinen itsellesi ja katsoisit peiliin siinä, mitä teet väärin, kun annat vääriä viestejä ja toimit jonain ymmärtäjänä.

[QUOTE="a p";25993586]Silloin jos joku alkaa oikein piirittää, niin oman pussailut ja kehumiset hälvenee. Eli on vähän kaksinaamaista sinulta tuollainen vaatimus, koska annat ihastuksellesi aikaa yllin kyllin, vaikkei pitäisi. Olisit vaan rehellinen itsellesi ja katsoisit peiliin siinä, mitä teet väärin, kun annat vääriä viestejä ja toimit jonain ymmärtäjänä.[/QUOTE]

En ole siis a p. Lipsahti vahingossa tuollainen nimimerkki.

[QUOTE="hehee";25993517]Pyydä tutustua työkaverin vaimoon. Se jäähdyttää miehen pallit tehokkaasti. Ja alat aina juttelemaan niitten perhe-elämästä ja suuresta rakkaustarinasta.

Varattuihin ihastuneet tekevät sen virheen, että elävät niin kuin varatulla ei sitä toista puoliskoa olisikaan ja se lietsoo ihastunutta varattuakin harhoihin.[/QUOTE]

Vaimoon tutustumista en voi ehdottaa, mutta perhe-elämästä juttelen säännöllisesti. Näistä keskusteluista en voi sen enempää sanoa paljastumisen pelossa.

[QUOTE="vieras";25993536]Sä luulet tietäväs että nainen on diiva ja se sun ihastus on helmi? Voi apua taas! :D Jos näin on, niin toimi toki hädässä väliaikaisena pelastusrenkaana.[/QUOTE]

En luule tietäväni, että nainen on diiva, on vaan käynyt mielessä. Enkä usko, että mies on enkeli, on vaan kusipää just mulle sopivalla tavalla tai jotain..

joo no ehkä se mies on tyypillinen itsekäs paska joka ei paa tikkua ristiin vaimon eikä lastensa eteen= kuluttanut akan loppuun tai akka on hyvin loukkaantunut miehen itsekkyydestä ja mies sitten typeränä ei "tajua " syy-seuraus suhdetta,tai siis ei tietänkään koska eihän hänessä mitään vikaa ole. akka vaan anlkuttaa turhasta... Mitä nyt joutuu pesee ukonkin vaatteet ja astiat ja on siten hyväksikäytetty ja loukattu. Mut akassahan se vika tietty on.

jos joku ukko valittaa että akka on kamala niin mä kyll äkysyisin että mitäs ukko on tehnyt jotta akka nalkuttaa. ja nauraisin päälle mokomalle häntäheikille

[QUOTE="vieras";25993532]No mä en usko tuollaiseen soopaan että mies on kultapoju ja vaimo kotona joku hirmuvaltainen akka. Mistä olet sellaisen käsityksen saanut? Miehen puheista? Jospa se mies on kotona kuin mikäkin riivinrauta ja vaimo on lopen kyllästynyt siihen? Itse en varattuun koskisi pitkällä tikullakaan, jos joku varattu mua alkais ruinaamaan koska kotona "akka on niin kamala", niin ohjaisin selvittämään asiat akkansa kanssa ensin ja palaamaan asiaan sitten sinkkuna.[/QUOTE]

Ja mies ei mitenkään ruinaa, tilanteet on vaan johtaneet toisiin ja meidän välisen vetovoiman huomaa kohta tyhmempikin. Eikä mies valita "kamalaa akkaansa", ei vaan missään olosuhteissa ole esim. kehunut tätä elämänsä naiseksi tai muutenkaan kehunut tätä, vaikka tällaisia vastauksia olen koittanut johdatteleviin kysymyksiini saada.

Eroo katellaan sitten! Jos et, ole vaimos kanssa!!!!! ei muuten tule sitä!
Varattu mies on se johon en koske! Itse naisena tiedän mitä pettäminen on miehen puolesta! Tai huorat!!!! Ensin kuka haluaa miestä joka on huorissa käynyt! YÖÖÖÖK! monet miehet ilman terveys käyntejä paneskelee huoria! päivä työnä panin monta ukkoa monella on joku tauti? Se huora voi käydä terkkarilla mutta kun pitäs ilmottaa niille jotka kävi sinun reiässä!

Onpa taas sinisilmäistä menoa...
Sattuuhan sitä - ihmiset ihastuvat toisiinsa, ja joskus toinen saattaa olla varattu.
Mutta tuo kuvitelma, että tällä "helmellä" ( :laugh: ) on pakko olla kotona joku nalkuttava noita-akka, on kyllä aika heppoista päättelyä. Ehkä se vaientaa kolkuttavaa omaatuntoa, kun uskottelee itselleen, että ihastuksen vaimo on hirveä ihminen, jolta tämä "helmi" täytyisi pelastaa? Tosiasiassa siellä taustalla on tavallinen - ehkä jopa mukava - ihminen, jolla on myös tunteet.

Tätä yksioikoista päättelyä voi soveltaa myös toisin päin: jos naisesta on tullut avioliiton myötä "kitisevä diivanpallero", sehän tarkoittaa väistämättä, että mies on kuspää, joka muuttaa naisen kuin naisen sietämättömäksi nalkuttajaksi - eikö vaan?

Jatka sinä vain sen "helmesi" pään silittelyä, mutta ota teoistasi vastuu faktojen pohjalta, äläkä usko noita-akkasatuihin :)

Alkuperäinen kirjoittaja Köh;25993719:
Onpa taas sinisilmäistä menoa...
Sattuuhan sitä - ihmiset ihastuvat toisiinsa, ja joskus toinen saattaa olla varattu.
Mutta tuo kuvitelma, että tällä "helmellä" ( :laugh: ) on pakko olla kotona joku nalkuttava noita-akka, on kyllä aika heppoista päättelyä. Ehkä se vaientaa kolkuttavaa omaatuntoa, kun uskottelee itselleen, että ihastuksen vaimo on hirveä ihminen, jolta tämä "helmi" täytyisi pelastaa? Tosiasiassa siellä taustalla on tavallinen - ehkä jopa mukava - ihminen, jolla on myös tunteet.

Tätä yksioikoista päättelyä voi soveltaa myös toisin päin: jos naisesta on tullut avioliiton myötä "kitisevä diivanpallero", sehän tarkoittaa väistämättä, että mies on kuspää, joka muuttaa naisen kuin naisen sietämättömäksi nalkuttajaksi - eikö vaan?

Jatka sinä vain sen "helmesi" pään silittelyä, mutta ota teoistasi vastuu faktojen pohjalta, äläkä usko noita-akkasatuihin :)

tuollaisille veen antajille ! Miehen on haluttava vaikka kuinka auon päätäni! Ei se että en tykkää vaan "voitko"! Niin toinen menee toisen "tavaralle". Pelättiin sitä kun oltiin 20 vee! että kun varatut tuli iskemään! Nykyään kelpaa vaan ei varattu jos kihlasormus käyessä.... joo soitetaan eukoless ja kysytään!

Alkuperäinen kirjoittaja Köh;25993719:

Tai sitten se mies on oppinut myötäilemään diivanpalleroon? Enkä tosiaan ole edes varma, että vaimo mikään mahdoton tapaus olisi. Vastuuta tässä yritän ottaakin, ehkä pitäisi mennä jollekin Anonyymit perheenrikkojat -forumille inisemään. Oikeasti ajattelin kyllä antaa koko jutun kuolla omaan mahdottomuuteensa, meen takas viinilasin ääreen itkemään paskaa kohtaloani.

Kuulehan ap, asioissa on aina kaksi puolta.
Sinä et voi tietää heidän kotielämänsä todellista tilaa miehen puheiden perusteella.
Kumpikin, mies ja vaimo on yhtä paljon vastuussa parisuhteestaan, yhtään parisuhdetta tuskin on sillä pelastettu että vaimo pussaa enemmän. Jotkut ihmiset ei kestä parisuhteen arkea ja lähtevät siksi vilkuilemaan "viereisiin pöytiin". Joillekin taas ei koskaan riitä mikään ja on haettava kiksejä pettämisestä.

Mä huvittuneena muistelen aikaa jolloin ex:llä oli toinen nainen, meille tietysti tuli ero. Tapasin tämän toisen naisen eräissä illan istujaisissa eroni jälkeen, yhteinen tuttava esitteli meidät toisillemme ja se nainen oli ihan monttu auki, ekat sanat jotka se sanoi minulle oli: Ethän sä ole läski etkä vanha!
Ex oli tälle toiselle naiselle valehdellut minun ulkonäöstäni lähtien kaiken.

No kyläkoreita miehiäkin on olemassa. Oma puolisoni on kaikkien mielestä niiiiiiin mahdottoman mukava ja leppoisa mies. Lisäksi on komia ja hyvin supliikki naistenmies. Kotona on on kyllä sitten jotain aivan ihan muuta muuta.

Noh, tähän nyt ei voi taas todeta muuta kuin että harvoin ne miehet jättää vaimonsa (ja mahdolliset lapsensa) vaikka niin uskottelevatkin niin kauan kuin toinen nainen (tai kolmas ja neljäskin?) jaksavat pyöriä peesissä sen mukaan miten kultapojulle sopii.

Jos olet oikeasti kiinnostunut tästä miehestä ja haluat oikean ihmissuhteen niin sanot suoraan että olet kiinnostunut, mutta että mihinkään et rupea ennen kuin mies on eronnut ja asuu omillaan ja entinen suhde on selvitetty.

Tiedän yhden pariskunnan jossa mies rakastui 2 lapsen yh äitiin, joka sitten ilmoitti että ei ala ennen kuin entinen suhde on asiallisesti ohi. Mies otti naiseen yhteyttä kun asui yksin ja suhde oli loppunut. Nyt he ovat onnellisesti naimisissa ja heillä on myös yhteinen lapsi. Miehellä ja ex avokilla ei tosin ollut yhtälössä lapsia. Se aina vähän muuttaa kuviota.

Ja arki se tulee suhteeseen kuin suhteeseen, sivusuhteeseenkin jonain päivänä.

Joskus se kamala vaimokin on ollut miehelle se mitä sinä olet juuri nyt (eli kaikkea muuta kuin kamala).... Niinpä niin, sinä et pysty sanomaan ettetkö joskus muuttuisi siksi kamalaksi vaimoksi jos joku sua joskus kattelisi edes niin pitkään että pääsisit kokeilemaan.

Yhteistyössä