Varastitko synnytyslaitokselta mitään?

  • Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
Jännä ettei kukaan ole pöllinyt vauvan myssyä. Eikös ne varastelun takia lopettaneet HUS:n alueella niiden käytön.

Itse otin parit siteet kätilön kehoituksesta. Sen vauvan peiton olisin halunnut viedä. Onneksi löysin kirpparilta samasta kankaasta tehdyn pussilakanan.
 
Sieltä hoitsu itse asiassa tyrkkäs meille mukaan pinkan harsoliinoja. Kapaloliina tuli napattua. That's it.
 
No mulla kyllä kans ihmetyttää tää äitien meininki. Onko tää jotenkin niin kuin normaali asia ottaa sairaalasta aina mukaan "ilmaisia" tavaroita ja vaatteita? Ihan sama kuin varastaisitte rahaa, joku ne vaatteet sinnekin joutuu hankkimaan!
"Ihan sama jotku yhet potkuhousut, ei niiden puuttumista kukaan huomaa." Entä sitten kun joka toinen synnyttänyt äiti rupee ottaan ne potkuhousut ja muutamat niiden kaverit mukaan, huomaako sitä housujen puuttumista sitten?
Musta on älytöntä että tommoselle asialle, VARASTELULLE, naureskellaan täällä tyyliin "jaa sää otit semmosia, arvaa mitä mää otin"..

(ja joidenkin edellisten viesteistä oppineina: en kuvittele olevani mikään enkeli, mua vaan todella inhottaa ihmisten piittaamattomuus ja ajattelemattomuus.)
 
iu
En mä varastanut sieltä mitään. Ei toi varastelu kuulu tapoihin muutenkaan. (Saanko mä nyt tästä sädekehän? Olin luullut, että olis enempi normaalia olla ottamatta tavaraa joka ei itselle kuulu.)
 
:LOL: En varastanut,mutta kuolen nauruun tänne... Laps oli niin kovin pieni et ne antoi sieltä mukaan minivaippoja kunnes pääsee kauppaan hakemaan oikean kokoisia.. sen sijaan et varastin,vinguin et kotivaipat on niiiiiin isoja ja oon ihan yksin ja ei ole autoa ja pakkastakin on ja voivoi mitä mä teeeeeeen????:snotty:
 
"tiiti"
Tutin sai ottaa mukaansa.
Pari niitä kunnon isoa sidettä otin itselleni,vauvalle vaihtovaipan,ne alkkarit jäi jalkaan.Rasvaakin sai synnäriltä sellasen kippoon ja sen sai ottaa mukaansa.Tosiaan rintakuminkin sain ottaa luvalla mukaani.
 
"vieras"
Rintakumin sain ihan luvan kanssa ja verkkoalushousut lähtivät jalassani, kun luulin niitä kertakäyttöisiksi. Ilmeisesti niitä sitten pestään kuitenkin. Osastolla ollessanikin laitoin vereentyneet roskiin enkä pyykkiin...
Mitään varastamisen arvoista ei seillä ollut, kammankin jätin sinne, vaikka senkin ois kuulemma saanut ottaa mukaan.
 
"vieras"
Kuinka moni teistä varkaista paheksuu, kun joku syöttää lapselle kaupassa jotain ennen maksamista?

Miten eroatte mielestänne myymälävarkaista, vai varastatteko kaupastakin?
 
"vieras"
En mä varastanut sieltä mitään. Ei toi varastelu kuulu tapoihin muutenkaan. (Saanko mä nyt tästä sädekehän? Olin luullut, että olis enempi normaalia olla ottamatta tavaraa joka ei itselle kuulu.)

Sama täällä. Nyt en enää ihmettele sitä, kun osastoilla puhutaan, miten pysyvään käyttöön tarkoitettua tavaraa joutuu hankkimaan yhä lisää ja lisää, kun tavaraa kummallisesti katoaa. Oikeasti ihmettelen, että tässäkin ketjussa valtaosa tyytyväisenä myöntää vieneensä vaatteita yms., joita ei todellakaan kuuluisi ottaa. Kyllä mä vielä muutaman vaipan ymmärrän tai rasvaa, joka heitetään muussa tapauksessa menemään, mutta vaatteet ja muu, mitä todella tarvitaan sairaalassa, viedään säälimättömästi, ei voi käsittää. Enkä minäkään ole täällä sädekehää kiillottamassa, vaan todellakin oletan aikuisen, normaalin ihmisen omistavan sen verran omatuntoa ja tajua, että ei varastaisi sairaalasta tavaraa.
 
"kätilö"
Alkuperäinen kirjoittaja yöpaidoista;26332537:
Ja se mitä noihin yöpaitoihin tulee, niin ne ei edes ole sairaalan omaisuutta (eli verorahoilla hankittua) vaan pesulan omaisuutta. Pesulat vuokraa niitä sairaaloillle.
Riippuu sairaalasta. Meillä on itse ostettu vähän mukavamman näköisiä mekkoja synnyttäneille. Pesula ne toki pesee, vaan on osaston omaisuutta.

Kaikkea varastetaan. Villavaatteita, rintapumppuja yms. Jos joku pitkämatkalainen kysyy, niin tutin annan toki mielelläni mukaan, mutta nämä rintapumppuvarkaat ei saa multa mitään sympatiaa. Varastatteko te kaupastakin?
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja yöpaidoista;26332537:
Ja se mitä noihin yöpaitoihin tulee, niin ne ei edes ole sairaalan omaisuutta (eli verorahoilla hankittua) vaan pesulan omaisuutta. Pesulat vuokraa niitä sairaaloillle.
Hauska ajattelu tapa, yöpaidat ei ole sairaalan, ei siis verovaroin hankittuja eli ei siis keltään pois. Entäs se pesulan yrittäjä joka ostaa ne paidat? Ainahan se on joltain pois jos viet jotain mikä ei ole sinun.
 
"kätilö"
[QUOTE="kätilö";26333127]Riippuu sairaalasta. Meillä on itse ostettu vähän mukavamman näköisiä mekkoja synnyttäneille. Pesula ne toki pesee, vaan on osaston omaisuutta.

Kaikkea varastetaan. Villavaatteita, rintapumppuja yms. Jos joku pitkämatkalainen kysyy, niin tutin annan toki mielelläni mukaan, mutta nämä rintapumppuvarkaat ei saa multa mitään sympatiaa. Varastatteko te kaupastakin?[/QUOTE]

Niin ja telkkarin kaukosäätimet saa ostaa vähän väliä uudet.....
 

Yhteistyössä