Joku vääntää tahallaan väärin sen aina. Täällä oli ainakin 3 paulaa silloin kun tänne olen ekan kerran tullut.Mikä on "pätula"?
Ilman tuota en kuule olisi aikaani täällä tuhlaamassa.Joo. Kenties typerimpiä rekkautumisen syitä...
ootte näköjään tukkanuottasilla päättömän kanssaJoo. Kenties typerimpiä rekkautumisen syitä...
Meillä on ihan hyvät välit, ei alapeukku mitään tee.ootte näköjään tukkanuottasilla päättömän kanssa
antoi alapeukun tuosta
Jos sinä ja @päätön saatte viestittää tänne niin miksi ei muutkin? Esim. Poola.Meillä on ihan hyvät välit, ei alapeukku mitään tee.
Sodimme yhdessä pau-laa vastaan.
Kuka hää on?Esim. Poola.
No me ei olla häiriköity kuten poola.Jos sinä ja @päätön saatte viestittää tänne niin miksi ei muutkin? Esim. Poola.
No oiskohan?Onks tää joku poola sama kuin paula?
Häntä tarkoitin, eikä hän häiriköi yhtään enempää kuin minäkään.Onks tää joku poola sama kuin paula?
Oisko taas uskonnoilla jotain tekemistä asian kanssa kun aseet kalisee ja jotain roiskuu?Pau-la on kuin Palestiina ja mä Israel.
Palestiina saa tuikkia ja ärsyttää joka päivä, mut sit kun Israel ärähtää niin siitä uutisoidaan.
Just juttelin yhden entisen YK-joukkolaisen kanssa joka sanoi, että ei se ihme ole, että Israelissa on naisetkin armeijassa ja valtio varuillaan, kun ympärivaltiot on hu**uja täynnä.
No, OT...
Älä toista huhuja, juoruja.Pau-la on kuin Palestiina ja mä Israel.
Palestiina saa tuikkia ja ärsyttää joka päivä, mut sit kun Israel ärähtää niin siitä uutisoidaan.
Just juttelin yhden entisen YK-joukkolaisen kanssa joka sanoi, että ei se ihme ole, että Israelissa on naisetkin armeijassa ja valtio varuillaan, kun ympärivaltiot on hu**uja täynnä.
No, OT...
Ei, vaan sillä että toinen ärsyttää tahallaan.Oisko taas uskonnoilla jotain tekemistä asian kanssa kun aseet kalisee ja jotain roiskuu?
Ei mitään hajua, ensimmäisen kerran luin tollasen nimimerkin täältäNo oiskohan?
Huhuja tyypiltä joka on työskennellyt YK-joukoissa Israelin rajalla (arabien puolella)??Älä toista huhuja, juoruja.
Pau-la lausutaan englannissa poola.Ei mitään hajua, ensimmäisen kerran luin tollasen nimimerkin täältä
Tarkoitin sinua, jatkat juttua, joka on vain jonkun mielipide.Tyyppi joka on työskennellyt YK-joukoissa Israelin rajalla??
Aivan niin, #165 on suomalaissyntyinen, mutta mustapartaisen aviomiehensä aivopesun jälkeen nykyisin säkkiin pukeutuva zuvacciTyyppi joka on työskennellyt YK-joukoissa Israelin rajalla??
Eiköhän YK joukoissa olevalla ihmisellä ole enemmän tietoa asioista, kuin pelkkä mielipide?Tarkoitin sinua, jatkat juttua, joka on vain jonkun mielipide.
Mä oon työskennellyt mesäkämpillä, mutta ei se tee minusta Venäjän politiikan asiantuntijaa.Huhuja tyypiltä joka on työskennellyt YK-joukoissa Israelin rajalla (arabien puolella)??
Millä perusteella?Eiköhän YK joukoissa olevalla ihmisellä ole enemmän tietoa asioista, kuin pelkkä mielipide?
Koska heidän täytyy tietää miten toimia paikanpäällä ja tuntea eri kulttuureja että tietävät miten toimia sitten tiukoissa paikoissa ja kuinka neuvotella paikallisten kanssa.Millä perusteella?